План дистанційної роботи експертної групи з акредитації спеціальності PhD « 102 Хімія» у Прикарпатському національному університету імені В. Стефаника з 27 по 29 травня 2021 р.

Розклад роботи експертної групи

Час Зустріч або інші активності Учасники
День 1 –27.05.2021 р.
09.00-9.20 Організаційна зустріч з гарантом ОП Члени експертної групи;

гарант ОП – Татарчук Тетяна Романівна

09.20–9.30 Підготовка до зустрічі 1 Члени експертної групи
09.30–10.00 Зустріч 1        з                        адміністрацією                           і менеджментом ЗВО Члени експертної групи;

гарант ОП – Татарчук Тетяна Романівна; т.в.о. ректора – Запухляк Руслан Ігорович;

проректор  з  наукової  роботи  –  Якубів  Валентина Михайлівна;

проректор  з  науково-педагогічної  роботи  –  Шарин Сергій Володимирович;

т.в.о. декана факультету природничих наук – Бєлова Наталія Володимирівна

завідувач кафедри хімії – Миронюк Іван Федорович

10.00–10.20 Підведення    підсумків                          зустрічі                          1                    і підготовка до зустрічі 2 Члени експертної групи
10.20–11.20 Зустріч 2 з академічним персоналом Члени експертної групи;

гарант ОП – Татарчук Тетяна Романівна;

науково-педагогічні працівники, що безпосередньо відповідають за зміст ОП:

д.х.н., проф. Миронюк Іван Федорович;

д.х.н., проф. Шийчук Олександр Васильович; д.т.н., проф. Курта Сергій Андрійович

к.ф.-м.н., проф. Никируй Любомир Іванович; д.пед.н., проф. Будник Олена Богданівна

11.20–11.40 Підведення    підсумків                          зустрічі                          2                    і підготовка до зустрічі 3 Члени експертної групи
11.40–12.20 Зустріч 3 зі здобувачами вищої освіти за третім (освітньо-науковим) рівнем Члени експертної групи;

здобувачі вищої освіти, які навчаються на ОП (по 1-2 здобувачі з кожного року навчання)

 

 

    Лясковська Марія Романівна Старко Ірина Юріївна
12.20–12.40 Підведення підсумків зустрічі 3 Члени експертної групи
12.40–14.00 Обідня перерва  
14.00–16.00 Огляд матеріально-технічної бази, яка використовується під час реалізації ОП Члени експертної групи;

гарант ОП – Татарчук Тетяна Романівна;

директор  наукової  бібліотеки  –  Гаврилишин  Петро Михайлович;

проректор         з         науково-педагогічної                   роботи та соціально-економічного                             розвитку –

Шинкарук Ярослав Іванович

завідувач навчальними лабораторіями кафедри хімії

Солтис Любов Михайлівна

(буде запропоновано відеотрансляцію із лабораторій)

16.00–16.20 Підведення                            підсумків                                                                  огляду матеріально-технічної                                 бази                                 і підготовка до зустрічі 4 Члени експертної групи
16.20–17.00 Зустріч 4 з роботодавцями Члени експертної групи;

представники роботодавців, що залучені до здійснення процедур внутрішнього забезпечення якості ОП:

завідувач кафедри хімії ПНУ ім.В.Стефаника – д.х.н., проф. Миронюк Іван Федорович

директор навчально-наукового центру хімічного матеріалознавства і нанотехнологій – Татарчук Тетяна Романівна

завідувач кафедри хімічної та харчової інженерії та аналітики Природничо-технологічного університету м.Бидгощ    (Республіка    Польща)    –    д.х.н.,    проф.

Шийчук Олександр Васильович

завідувач кафедри хімії Івано-Франківського національного медичного університету – д.х.н., проф. Стецьків Андрій Остапович

 

 

    доцент кафедри архітектури та будівництва Університету Короля Данила – к.х.н., доцент Шевчук Мирослава Олегівна
17.00–17.30 Підведення підсумків зустрічі 4 Члени експертної групи
День 2 – 28.05.2021 р.
09.00–09.20 Організаційна         зустріч                                 експертної групи Члени експертної групи
09.20–10.00 Зустріч       5        з                      представниками студентського самоврядування Члени експертної групи;

представники студентського самоврядування (1–2 особи від органу студентського самоврядування ЗВО, які відповідають за участь здобувачів у внутрішній системі забезпечення якості вищої освіти; 2–3 особи від орану студентського самоврядування  хімічного факультету, представники ради молодих вчених):

 

голова Ради молодих вчених та аспірантів, член ради з якості університету – Малишівський Тарас; заступник голови профкому студентів університету – Хомяк Іван;

сенатор  факультету  природничих  наук  –  Петренко Тетяна;

профорг факультету природничих наук – Накладюк Петро.

10.00–10.20 Підведення    підсумків                          зустрічі         5                          і підготовка до зустрічі 6 Члени експертної групи
10.20–11.00 Зустріч      6       із                    адміністративним персоналом ЗВО Члени експертної групи;

керівник або представник структурних підрозділів: начальник   науково-дослідної                       частини                       –                       Галущак Ірина Євгенівна;

завідувач     відділу   аспірантури   та   докторантури     –

Ільницький Роман Васильович;

завідувач  відділу  міжнародних  зв’язків  –  Сигидин Мар’яна Михайлівна;

 

 

    керівник  центру  забезпечення  якості  освіти  –  Кузь Микола Васильович;

начальник  відділу  управління  проектами  –  Зінюк Любов Любомирівна;

начальник       навчально-методичного   відділу                           –

Солонець Ірина Федорівна;

11.00–11.20 Підведення    підсумків    зустрічі                          6                    і підготовка до зустрічі 7 Члени експертної групи
11.20–12.00 Зустріч 7  із  науковими  керівниками дисертаційних робіт Члени експертної групи;

наукові керівники здобувачів, що навчаються за ОП д.х.н., проф. Миронюк Іван Федорович

к.х.н., доц. Татарчук Тетяна Романівна

12.00–12.20 Підведення підсумків зустрічі 8  
12.20–13.00 Зустріч 8 Відкрита зустріч Члени експертної групи;

усі охочі учасники освітнього процесу (крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО)

13.00–14.00 Обідня перерва  
14.00-14.20 Підведення    підсумків    зустрічі                          8                    і підготовка до зустрічі 9  
14.20–15.00 Зустріч 9 із допоміжними (сервісними)                                    структурними підрозділами Члени експертної групи;

керівник або представник структурного підрозділу: завідувач      виробничої                      лабораторії                      виховної          та психолого-педагогічної   роботи   –   Романкова   Лілія Миколаївна;

начальник      відділу                          кадрів        –                          Смішко                          Орест Володимирович;

інженер     з    техніки                   безпеки         –                   Майстер                   Марія Дмитрівна;

головний бухгалтер – Григорів Ольга Орестівна.

15.00–15.20 Підготовка до резервної зустрічі Члени експертної групи
15.20–16.00 Резервна зустріч Члени експертної групи;

 

 

    особи, додатково запрошені на резервну зустріч
16.00–17.00 Підведення підсумків резервної зустрічі, підготовка до фінальної зустрічі Члени експертної групи
17.00–17.40 Фінальна зустріч Члени експертної групи;

т.в.о. ректора – Запухляк Руслан Ігорович;

проректор  з  наукової  роботи  –  Якубів  Валентина Михайлівна;

проректор  з  науково-педагогічної  роботи  –  Шарин Сергій Володимирович;

т.в.о. декана факультету природничих наук – Бєлова Наталія Володимирівна

завідувач кафедри хімії – Миронюк Іван Федорович;

гарант ОП – Татарчук Тетяна Романівна.

17..40–18.20 Робота з документами Члени експертної групи

Документація, яка була надана за попереднім запитом

День 3 29.05.2021 р.
09.00–18.00 «День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи Члени експертної групи