21 січня 2020 року керівництво університету організувало семінар з
підвищення кваліфікації для гарантів освітніх програм. У ході зустрічі були
обговорені актуальні питання акредитації освітніх програм, яка відбувається за
новими вимогами розробленими Національним агентством із забезпечення
якості вищої освіти.
Відкрив нараду проректор з науково-педагогічної роботи Сергій Шарин,
який наголосив на важливості розуміння нових підходів до акредитації освітніх
програм, які суттєво впливають на освітній процес, підвищують якість. Окремо
зупинився на важливості співпраці гарантів освітніх програм із зовнішніми і
внутрішніми стейкхолдерами.
Завідувачка кафедри фахових методик і технологій початкової освіти,
професор Надія Луцан, яка є діючим експертом Національного агентства з
забезпечення якості вищої освіти у своєму виступі детально зупинилася на
критеріях самооцінки освітньої програми. Наголосила на особливих моментах,
на які варто звернути гарантам освітньої програми під час підготовки звіту
самооцінки освітньої програми.
Декан факультету філології, професор Роман Голод поділився досвідом
роботи з експертною комісією, який був набутий під час проходження
акредитаційної експертизи освітніх програм на спеціальності 035 Філологія на
другому (магістерському) рівні. Зазначив про уміння донести експертній комісії
усі позитивні сторони реалізації освітньої програми, її унікальностей
здійснення у нашому регіоні.
Відбулася дискусія з питань, які виникали під час акредитації освітніх
програм на другому (магістерському) рівні. Проректори з науково-педагогічної
роботи відповіли на актуальні питання, які були поставлені гарантами освітніх
програм. Учасників семінару цікавили моменти перегляду освітніх програм,
формування вибіркової частини дисциплін у навчальному плані, формування
особистої траєкторії здобувачів вищої освіти та інші.
Підсумувала робочу зустріч Проректор з науково-педагогічної роботи
Галина Михайлишин, яка зазначила про важливість таких зустріч, які є
регулярними не лише у внутрішньо-університетському колі, а й із залученням
провідних фахівців Національного агентства з забезпечення якості вищої
освіти, які відвідують університет, щоб поділитися досвідом і покращити деякі
елементи освітнього процесу.
Було зазначено, що в університеті освітній процес відбувається на
високому фаховому рівні, тому процес акредитації є важливим механізмом
підтвердження якості надання освітніх послуг.