План виїзної роботи експертної групи з акредитації освітньої програми спеціальності «051 Економіка» у Прикарпатському національному університету імені В. Стефаника з 04.03.2020 по 06.03.2020р.

Розклад роботи експертної групи

 

Час Зустріч або інші активності Учасники
День 1 – 04.03.2020 р.
09.00–10.00 Приїзд експертної групи до ПНУ
10.00–10.30 Організаційна зустріч з гарантом ОП «Економіка» Члени експертної групи;

гарант ОП

10.30–11.00 Підготовка до зустрічі 1 Члени експертної групи
11.00–11.30 Протокольна зустріч з менеджментом ПНУ Члени експертної групи;

гарант ОП;

ректор;

проректор з науково-педагогічної роботи;

проректор з науково-педагогічної роботи та соціально-економічного розвитку;

начальник відділу кадрів;

декан економічного факультету – керівник підрозділу, в якому реалізовується ОП.

11.30–12.00 Підведення підсумків зустрічі 1 і підготовка до зустрічі 2 Члени експертної групи
12.00–13.00 Зустріч 2 з академічним персоналом Члени експертної групи;

гарант ОП;

науково-педагогічні працівники, що безпосередньо відповідають за зміст освітньої програми, а також викладають на цій програмі.

13.00–13.30 Підведення підсумків зустрічі 2 Члени експертної групи
13.30–14.30 Обідня перерва
14.30–15.30 Зустріч 3 зі здобувачами вищої освіти Члени експертної групи;

здобувачі вищої освіти, які навчаються на ОП

15.30–16.00 Підведення підсумків зустрічі 3 і підготовка до зустрічі 4 Члени експертної групи
15.30–16.30 Зустріч 4 з представниками студентського самоврядування Члени експертної групи;

представники студентського самоврядування (особи від студентського профкому ПНУ, особи від студентського сенату факультету, на якому реалізовується ОП)

16.30–17.00 Підведення підсумків зустрічі 4
17.00–18.00 Зустріч 5 з роботодавцями Члени експертної групи;

представники роботодавців, що залучені до здійснення процедур внутрішнього забезпечення якості ОП

18.00–19.00 Підведення підсумків зустрічі 5 Члени експертної групи
День 205.03.2020 р.
08.30–09.00 Приїзд експертної групи до ПНУ
09.00–10.00 Огляд матеріально-технічної бази, що використовується під час реалізації ОП Члени експертної групи;

гарант ОП;

заступник декана економічного факультету.

10.00–10.30 Підготовка до відкритої зустрічі Члени експертної групи
10.30–11.30 Відкрита зустріч Члени експертної групи;

усі охочі учасники освітнього процесу (крім гаранта ОП та представників адміністрації ПНУ)

11.30–12.00 Підведення підсумків зустрічі 6 і підготовка до зустрічі 7 Члени експертної групи
12.00–13.00 Зустріч 7 із допоміжними (сервісними) структурними підрозділами Члени експертної групи;

директор центру забезпечення якості;

начальник навчально-методичного відділу;

фахівець з ліцензування та акредитації;

завідувач відділу міжнародних зв’язків;

завідувач навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи;

заступник декана з виховної та наукової роботи економічного факультету, на якому реалізовується ОП.

13.00–13.30 Підведення підсумків зустрічі 7 Члени експертної групи
13.30–14.30 Обідня перерва
13.30–14.00 Підготовка до резервної зустрічі Члени експертної групи
14.00–15.00 Резервна зустріч Члени експертної групи;

особи, додатково запрошені на резервну зустріч

15.00–15.30 Підведення підсумків резервної зустрічі, підготовка до зустрічі 8 Члени експертної групи
15.30–16.00 Зустріч 8 з випускниками Члени експертної групи;

випускники останніх 5 років

16.00–16.30 Підведення підсумків зустрічі 8 Члени експертної групи
16.30–17.00 Фінальна зустріч Члени експертної групи;

керівник ПНУ;

гарант ОП

День 3 – 06.03.2020 р.
09.00–18.00 «День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи Члени експертної групи

Керівник експертної групи                                                                                                 Труніна І.М.