План дистанційної роботи експертної групи з акредитації спеціальності “014 Середня освіта (польська мова та література)” у Прикарпатському національному університету імені В. Стефаника з 03.06.2020 р. по 05.06.2020 р.

Розклад роботи експертної групи

Час Зустріч або інші активності Учасники
01.06.2020 (понеділок)

1600–1610

 

Пробна відеоконференція (перевірка готовності учасників, якості звуку, зображення тощо) Члени експертної групи; контактна особа з технічного персоналу ЗВО, гарант ОП
День 1 – 03.06.2020 року (середа)
0900–0930

(30 хвилин)

Підготовка до зустрічі 1 (відеоконференція) Члени експертної групи
0930–1000

(30 хвилин)

Зустріч 1 з керівником та менеджментом ЗВО (відеоконференція) Члени експертної групи;

гарант ОП;

керівник ЗВО;

заступники керівника ЗВО;

керівник факультету, у якому реалізовується ОП

1000–1030

(30 хвилин)

Підведення підсумків зустрічі 1 і підготовка до зустрічі 2 (відеоконференція) Члени експертної групи
1030–1110

(40 хвилин)

Зустріч 2 з академічним персоналом (відеоконференція) Члени експертної групи;

гарант ОП;

науково-педагогічні працівники, що безпосередньо відповідають за зміст освітньої програми, а також викладають на цій програмі – 10 осіб

1110–1140

(30 хвилин)

Підведення підсумків зустрічі 2 і підготовка до зустрічі 3 (відеоконференція) Члени експертної групи
1140–1220

(40 хвилин)

Зустріч 3 зі здобувачами вищої освіти (відеоконференція) Члени експертної групи;

здобувачі вищої освіти, які навчаються на ОП: по 2 здобувачі з кожного року навчання; 1 здобувач, який перевівся з іншого ЗВО

1220–1250

(30 хвилин)

Підведення підсумків зустрічі 3 і підготовка до зустрічі 4 (відеоконференція) Члени експертної групи
1250–1350

(60 хвилин)

Обідня перерва
1350–1430

(40 хвилин)

Зустріч 4 з представниками студентського самоврядування (відеоконференція) Члени експертної групи;

представники студентського самоврядування (2 особи від органу студентського самоврядування ЗВО, які відповідають за участь студентів у внутрішній системі забезпечення якості вищої освіти; 3 особи від органу студентського самоврядування факультету, де реалізується ОП)

1430–1500

(30 хвилин)

Підведення підсумків зустрічі 4 і підготовка до відкритої зустрічі (відеоконференція) Члени експертної групи
1500–1540

(40 хвилин)

Відкрита зустріч (відеоконференція) Члени експертної групи;

усі охочі учасники освітнього процесу (крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО)

1540–1610

(30 хвилин)

Підведення підсумків відкритої зустрічі і підготовка до зустрічі 5 (відеоконференція) Члени експертної групи
1610–1650

(40 хвилин)

Зустріч 5 з роботодавцями (відеоконференція) Члени експертної групи;

представники роботодавців, що залучені до здійснення процедур внутрішнього забезпечення якості ОП

1650–1720

(30 хвилин)

Підведення підсумків зустрічі 5 (відеоконференція) Члени експертної групи
День 204.06.2020 року (четвер)
0900–0920

(20 хвилин)

Організаційна зустріч членів експертної групи (відеоконференція) Члени експертної групи

 

0920–1000

(40 хвилин)

Огляд матеріально-технічної бази, що використовується під час реалізації ОП (відеотрансляція) Члени експертної групи;

гарант ОП; представники допоміжних (сервісних) структурних підрозділів ЗВО (за потреби)

1000–1030

(30 хвилин)

Підведення підсумків після огляду матеріально-технічної бази і підготовка до зустрічі 6 (відеоконференція) Члени експертної групи
1030–1110

(40 хвилин)

Зустріч 6 з адміністративним персоналом (відеоконференція) Члени експертної групи;

керівник або представник навчально-методичного відділу; фахівець з акредитації та ліцензування; керівник або представник центру дистанційного навчання та моніторингу освітніх послуг; керівник або представник центру забезпечення якості; начальник або представник відділу виробничої (навчальної) практики

1110–1140

(30 хвилин)

Підведення підсумків зустрічі 6 і підготовка до зустрічі 7 (відеоконференція) Члени експертної групи
1140–1220

(40 хвилин)

Зустріч 7 із допоміжними (сервісними) структурами (відеоконференція) Члени експертної групи;

керівник та представники проектно-освітнього центру розвитку інновацій та інвестицій «Агенти змін»; керівник чи представник міжнародного відділу; представник психологічної служби

1220– 1250

(30 хвилин)

Підведення підсумків зустрічі 7 і підготовка до резервної зустрічі (відеоконференція) Члени експертної групи
1250– 1350

(60 хвилин)

Обідня перерва
1350–1430

(40 хвилин)

Резервна зустріч (відеоконференція) Члени експертної групи;

особи, які при необхідності, будуть додатково запрошені на резервну зустріч

1430–1500

(30 хвилин)

Підведення підсумків резервної зустрічі і підготовка до фінальної зустрічі (відеоконференція) Члени експертної групи

 

1500–1530

(30 хвилин)

Фінальна зустріч (відеоконференція) Члени експертної групи;

Представники адміністрації ЗВО;

гарант ОП

1530–1600

(30 хвилин)

Підведення підсумків фінальної зустрічі (відеоконференція) Члени експертної групи
1600–1800

 

 

Робота з документами (надсилаються  на електронну пошту та/або надаються коректні посилання) Члени експертної групи
День 3 – 05.06.2020 року (п’ятниця)
0900–1800 «День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи;

робота з документами (надсилаються  на електронну пошту та/або надаються коректні посилання)

Члени експертної групи