План дистанційної роботи експертної групи з акредитації спеціальності “025 Музичне мистецтво” у Прикарпатському національному університету імені В. Стефаника з 09.06.2020 р. по 11.06.2020 р.

Розклад роботи експертної групи

№  Назва заходу Рекомендована кількість осіб від ЗВО Залучення представника Тривалість (без урахування налаштування технічних засобів) Вид роботи та технічного забезпечення** Примітки
НА секретаріату
1 Огляд матеріально- технічної бази, що використовується під час реалізації ОП Члени експертної групи;

  • Корнішева Тетяна Леонідівна- керівник експертної групи;
  • Мозгальова Наталія Георгіївна-експерт;
  • Руденко Олександр Федорович -експерт.

Представники ЗВО

+ + 40 хвилин Комбінований звіт про освітній процес на ОП (3D- екскурс, пряма трансляція відео-звіту, фото, сканкопії документів) 09.06.20

10.00-

10.40

2 Підведення підсумків після ознайомлення з матеріальною базою та підготовка до зустрічі 5 Члени експертної групи 20 хвилин відеоконференція 09.06.20.

10.40-11.00

3 Зустріч 1 з менеджментом ЗВО Члени експертної групи;
Керівництво ЗВО:§ Цепенда Ігор Євгенович ‒ ректор Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника;
§ Михайлишин Галина Йосипівна – проректор з науково-педагогічної роботи;
§ Запухляк Руслан Ігорович ‒ проректор з науково- педагогічної роботи;
§ Якубів Валентина Михайлівна
– проректор з наукової роботи;
§ Грицан Анатолій Васильович
– директор навчально- наукового Інституту мистецтв;
§ Князєв Владислав Федорович
-гарант ОП
+ + 40 хвилин відеоконференція 09.06.20
11.00-11.40
4 Підведення підсумків зустрічі 1 і підготовка до зустрічі 2 Члени експертної групи 20 хвилин відеоконференція 09.06.20

11.40-12.00

5 Зустріч 2 з академічним персоналом Члени експертної групи;
Науково-педагогічні працівники, що безпосередньо відповідають за зміст освітньої програми, а також викладають на цій програмі
§ Волощук Юрій Іванович ‒ доцент кафедри виконавського мистецтва, заступник директора Інституту мистецтв по навчально-методичній і науковій роботі;
§ Дутчак Віолетта Григорівна ‒
професор, доктор
мистецтвознавства, завідувач кафедри музичної україністики та народно- інструментального мистецтва;
§ Круль Петро Франкович ‒ професор, доктор мистецтвознавства, завідувач кафедри виконавського мистецтва;
§ Серганюк Любов Іванівна ‒ професор, кандидат мистецтвознавства, завідувач кафедри методики музичного виховання та диригування;
§ Палійчук Ірина Степанівна ‒ доцент кафедри музичної україністики та народно- інструментального мистецтва;
§ Вишневська Світлана Валентинівна ‒ доцент кафедри виконавського мистецтва;
§ Фабрика Ольга Романівна ‒ доцент кафедри музичної україністики та народно- інструментального мистецтва;
§ Вакалюк Петро Васильович ‒ доцент кафедри виконавського мистецтва;
§ Князєв Владислав Федорович -гарант ОП
40 хвилин відеоконференція 09.06.20

12.00-12.40

6 Підведення підсумків зустрічі 2 з академічним персоналом Члени експертної групи 20 хвилин відеоконференція 09.06.20,

12.40-13.00

7 Зустріч 3 зі здобувачами вищої освіти Члени експертної групи, Здобувачі вищої освіти

І курс:

Загайкевич Бернадета

Іванівна
§ Кизик Христина Петрівна

§ ІІ курс
§ Рожелюк Наталія Володимирівна
§ Савчук Христина Іванівна

ІІІ курс
§ Кінаш Богданна Богданівна
§ Матіос Владислав Миколайович
§ Пилип’юк Юліана Олександрівна

§ IV курс
§ Кіндрацька Яніна Юріївна
§ Мурафа Володимир Дмитрович

+ + 40 хвилин відеоконференція 09.06.20,

13.00-13.40

8 Підведення підсумків зустрічі 3 зі здобувачами освіти Члени експертної групи 20 хвилин відеоконференція 09.06.20,

13.40-14.00

9 Обідня перерва Члени експертної групи 09.06.20,

14.00-15.00

10 Зустріч 4 з представниками студентського самоврядування Члени експертної групи; Представники                      студентського самоврядування:

  • Вовк     Вікторія ‒            голова студентського самоврядування;
  • Мартинів Надія ‒ голова студентського самоврядування Інституту мистецтв;
  • Карабецька Надія ‒ голова студентського                                   профкому Інститут мистецтв
+ + 40 хвилин відеоконференція 09.06.20,

15.00-15.40

11 Підведення підсумків
зустрічі 4 з представниками студентського самоврядування
Члени експертної групи 20 хвилин відеоконференція 09.06.20,

15.40-16.00

12 Зустріч 5 з роботодавцями Члени експертної групи; Представники     роботодавців,                   що залучені         до                  здійснення                  процедур внутрішнього                          забезпечення                  якості ОП:

§  Цюцьмаць Мирослава Ярославівна ‒ директор

«Об’єднання муніципальних мистецьких колективів Івано- Франківська»;

§  Тимків Василь Миколайович ‒ директор Івано-Франківської обласної філармонії;

§  Собко Ярослава Михайлівна ‒ заступник                              генерального директора по концертній діяльності                                  Івано- Франківського національного академічного Гуцульського ансамблю пісні і танцю

«Гуцулія»;

§  Никорак          Любомир                         ‒

заступник                              директора

Департаменту                                   культури міської           ради                             Івано- Франківська,                          художній керівник                               муніципального оркестру      народної    музики

«Рапсодія»;

§  Федорняк  Наталія Богданівна

–       директор       Єзупільської  дитячої музичної школи;
§ Пасічняк Роман Миколайович
– заступник директора Івано- Франківської ДМШ № 1 ім. М. Лисенка;
§ Жибак Іванна ‒ заступник директора Івано-Франківської ДМШ № 2 ім. В. Барвінського;
§ Ткачук Богдан Юрійович ‒ головний диригент Івано- Франківського академічного, музично-драматичного театру ім. І. Франка.

+ + 40 хвилин відеоконференція 09.06.20.

16.00-16.40

13 Підведення підсумків
зустрічі 5
Члени експертної групи 20 хвилин відеоконференція 09.06.20.

16.40-17.00

14 Робота з документами Члени експертної групи надсилаються на
електронну пошту та/або
надаються коректні
посилання
09.06.20

17.00-
18.00

День 2 10.06.2020
15 Організаційна зустріч членів експертної групи Члени експертної групи 20 хвилин відеоконференція 10.06.20.

09.40-

10.00

16 Зустріч 6 із адміністративним
персоналом
Члени експертної групи. Керівник або представник структурного підрозділу:

§ Кузь Микола Васильович ‒ директор Центру забезпечення якості освіти;
§ Сигидин Маряна Михайлівна
– завідувач відділу міжнародних звʼязків;
§ Василишин Ярослава Іванівна
– завідувач відділу виробничого навчання та практик;
§ Кузь Микола Васильович ‒ директор Центру забезпечення якості освіти;
§ Сигидин Маряна Михайлівна
– завідувач відділу міжнародних звʼязків;
§ Василишин Ярослава Іванівна
– завідувач відділу виробничого навчання та практик;
§ Волощук Юрій Іванович ‒ заступник директора Інституту мистецтв;
§ Кузенко Петро Ярославович ‒ заступник директора Інституту мистецтв;
§ Фабрика Ольга Романівна ‒ відповідальна за проведення практики

+ + 40 хвилин відеоконференція 10.06.20.
10.00-
10.40
17 Підведення підсумків
зустрічі 6 і підготовка до зустрічі 7
Члени експертної групи 20 хвилин відеоконференція 10.06.20.

10.40-11.00

18 Зустріч 7 із керівниками структурних підрозділів, допоміжних (сервісних) підрозділів Члени експертної групи. Керівники або представники структурних підрозділів:

§ Романкова Лілія Миколаївна ‒
завідувач навчально-
виробничої лабораторії виховної та психолого- педагогічної роботи;
§ Зінюк Лілія Анатолівна ‒ керівник навчально-наукового гуманітарного центру;
§ Галущак Ірина Євгенівна ‒ начальник науково-дослідної частини;
§ Солонець Ірина Федорівна ‒ начальник навчально- методичного відділу;
§ Гаврилишин Петро Михайлович ‒ директор наукової бібліотеки;
§ Смішко Орест Володимирович
– начальник відділу кадрів;

§ Івасюк Іван Ярославович ‒ керівник приймальної комісії, директор центру дистанційного навчання.

+ + 40 хвилин відеоконференція 10.06.20.

11.00-11.40

19 Підведення                 підсумків зустрічі із керівниками структурних підрозділів, допоміжних (сервісних) підрозділів Члени експертної групи 20 хвилин відеоконференція 10.06.20.

11.40-

12.00

20 Резервна зустріч Члени експертної групи; особи, додатково запрошені на резервну зустріч + 40 хвилин відеоконференція 10.06.20.

12.00-12.40

21 Обідня перерва Члени експертної групи 10.06.20.

12.40-13.40

22 Підготовка до зустрічі 8 Члени експертної групи 20 хвилин відеоконференція 10.06.20.

13.40-14.00

23 Зустріч 8 з випускниками Члени експертної групи; Випускники (3-5 осіб)
§ Гросберг Тарас Юліанович;
§ Дитко Ірина Андріївна;
§ Теремко Олександр Степанович;
§ Салук Уляна Іванівна;
§ Рибчак Віталія Романівна
+ + 40 хвилин відеоконференція 10.06.20.

14.00-14.40

24 Підведення підсумків зустрічі 8 Члени експертної групи 20 хвилин відеоконференція 10.06.20.

14.40-15.00

25 Відкрита зустріч Члени експертної групи;

усі охочі стейкхолдери ОП, хто був технічно не спроможний відвідати

попередні зустрічі (крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО)

+ + 40 хвилин відеоконференція 10.06.20.

15.00-15.40

26 Підведення підсумків

відкритої зустрічі

Члени експертної групи 20хвилин відеоконференція 10.06.20.

15.40-16.00

27 Фінальний брифінг Члени експертної групи; Керівництво ЗВО:

§ Цепенда Ігор Євгенович ‒ ректор Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника;
§ Князєв Владислав Федорович
-гарант ОП

+ + 30 хвилин відеоконференція 10.06.20.

16.00-16.40

28 Підведення підсумків фінального брифінгу Члени експертної групи 45 хвилин відеоконференція 10.06.20.

16.40-17.00

29 Робота з документами Члени експертної групи надсилаються на електронну пошту та/або надаються коректні посилання 10.06.20.

17.00-18.00

День 3 – 11.06.2020
30 «День суджень»
внутрішня зустріч
експертної групи
Члени експертної групи 40 хвилин відеокоференція 11.06.20.
09.00-
09.40
31 Робота з документами Члени експертної групи надсилаються на електронну пошту та/або
надаються коректні
посилання
11.06.20.
09.40-
18.00