Розклад роботи експертної групи
Час | Зустріч або інші активності | Учасники |
День 1 –15.10.2020 | ||
0930–0945 | Зустріч експертної групи | Члени експертної групи; |
0945–1000 | Організаційна зустріч з гарантом ОП | Члени експертної групи;
гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович). |
1000–1030 | Підготовка до зустрічі 1 | Члени експертної групи |
1030–1100 |
Зустріч 1 з керівником та менеджментом ЗВО |
Члени експертної групи;
гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович); т.в.о. ректора (Якубів Валентина Михайлівна); керівник підрозділу, у якому реалізовується ОП (Пилипів Володимир Михайлович); представники ректорату (проректори Запухляк Руслан Ігорович, Михайлишин Галина Йосипівна, Шарин Сергій Володимирович, Шинкарук Ярослав Іванович) (за необхідністю) |
1100–1115 | Підведення підсумків зустрічі 1 і підготовка до зустрічі 2 | Члени експертної групи. |
1115–1235 |
Зустріч 2 з академічним персоналом |
Члени експертної групи;
гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович); науково-педагогічні працівники, що безпосередньо відповідають за зміст освітньої програми, а також викладають на цій програмі. |
1235–1245 | Підведення підсумків зустрічі 2 | Члени експертної групи. |
1245–1345 | Обідня перерва | |
1345–1400 | Підготовка до зустрічі 3 | Члени експертної групи. |
1400–1520 |
Зустріч 3 зі здобувачами вищої освіти |
Члени експертної групи;
здобувачі вищої освіти, які навчаються на ОП (2-3 здобувачі першого року навчання та 3-4 – другого року навчання). |
1520–1530 | Підведення підсумків зустрічі 3 | Члени експертної групи. |
1530–1700 |
Робота над кафедральною документацією, що стосується даної ОП (навчальні та робочі програми дисциплін, методичні рекомендації, індивідуальні плани ЗВО, документи, що підтверджують співпрацю з роботодавцями, документами, що забезпечують організацію практичної підготовки здобувачів тощо) | Члени експертної групи;
гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович); методист (фахівець) кафедри (за необхідністю); завідувач кафедри (Загороднюк Андрій Васильович). |
1700–1730 |
Зустріч 4 з роботодавцями |
Члени експертної групи;
представники роботодавців, що залучені до здійснення процедур внутрішнього забезпечення |
якості ОП. | ||
1730–1740 | Підведення підсумків зустрічі 4 | Члени експертної групи |
1740–1810 |
Відкрита зустріч |
Члени експертної групи;
усі охочі учасники освітнього процесу (крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО) |
1810–1840 | Підведення підсумків відкритої зустрічі | Члени експертної групи |
День 2 – 16.10.2020 | ||
0845–0900 | Зустріч експертної групи | Члени експертної групи |
0900–1100 |
Огляд матеріально-технічної бази, що використовується під час реалізації ОП (навчальні аудиторії, лабораторії, бібліотека, ліцензоване програмне забезпечення, соціальна інфраструктура тощо) |
Члени експертної групи;
гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович); заступник директора Наукової бібліотеки (Дзумедзей Роман Олексійович ); керівник підрозділу, у якому реалізовується ОП (деканПилипів Володимир Михайлович) (за необхідністю). |
1100–1110 | Підготовка до зустрічі 5 | Члени експертної групи |
1110–1150 |
Зустріч 5 із адміністративним персоналом |
Члени експертної групи;
гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович); Директор центру забезпечення якості (Кузь Микола Васильович); Керівник/представник відділу кадрів (Смішко Орест Володимирович). |
1150–1200 | Підведення підсумків зустрічі 5 і підготовка до зустрічі 6 | Члени експертної групи |
1200–1240 |
Зустріч 6 із допоміжними (сервісними) структурними підрозділами |
Члени експертної групи;
керівник або представник відділу по роботі зі студентами (Романкова Лілія Миколаївна); Директор Центру дистанційного навчання та моніторингу освітньої діяльності (Івасюк Іван Ярославович); Завідувач відділом виробничої (навчальної) практики (Василишин Ярослава Іванівна). |
1240–1250 | Підведення підсумків зустрічі 6 | Члени експертної групи |
1250–1350 | Обідня перерва | |
1350–1400 | Підготовка до зустрічі 7 | Члени експертної групи |
1400–1440 |
Зустріч 7 з представниками студентського самоврядування |
Члени експертної групи;
Голова студентського Сенату університету (Вікторія Вовк); заступник Голови профкому студентів (Іван Хом’як); представники студентського самоврядування (1–2 |
особи від органу студентського самоврядування ЗВО, які відповідають за участь студентів у внутрішній системі забезпечення якості вищої освіти);
особи від органу студентського самоврядування факультету математики та інформатики: Голова Профбюро студентів факультету (Андрій Хом’як) та Сенатор від факультету (Марія Мельник). |
||
1440–1450 | Підведення підсумків зустрічі 7 і підготовка до зустрічі 8 | Члени експертної групи |
1450–1530 |
Зустріч 8 з випускниками ОП |
Члени експертної групи;
випускники (5–6 осіб) споріднених ОП в межах факультету. |
1530–1610 | Резервна зустріч | Члени експертної групи;
особи, додатково запрошені на резервну зустріч. |
1610–1630 | Підведення підсумків резервної зустрічі та підготовка до фінальної зустрічі | Члени експертної групи. |
1630–1700 |
Фінальна зустріч |
Члени експертної групи;
гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович); т.в.о. ректора (Якубів Валентина Михайлівна); керівник підрозділу, у якому реалізовується ОП (зав. кафедриЗагороднюк Андрій Васильович, декан Пилипів Володимир Михайлович); представники ректорату (проректориЗапухляк Руслан Ігорович, Михайлишин Галина Йосипівна, Шарин Сергій Володимирович, Шинкарук Ярослав Іванович) (за необхідністю). |
1700–1800 | Обговорення, судження та робота із документами | Члени експертної групи. |
День 3 –17.10.2020 | ||
0900–1800 | «День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи | Члени експертної групи. |