План дистанційної роботи експертної групи з акредитації спеціальності “Середня освіта (музичне мистецтво)” у Прикарпатському національному університету імені В. Стефаника з 03 по 05 лютого 2021 р.

Розклад роботи експертної групи

Час Зустріч або інші активності Учасники
День 1 – 03.02.2021 (середа)
9.00 – 9.15 Організаційна     нарада                               експертної                               групи.

Перевірка технічних засобів відеозв’язку

Члени експертної групи
9.15 – 9.50 Організаційна зустріч з гарантом ОП Члени експертної групи;

гарант ОП

9.50 – 10.00 Підготовка до зустрічі 1 Члени експертної групи
10.00 – 10.40 Зустріч 1 з менеджментом ЗВО відеоконференція Члени експертної групи;

гарант ОП Серганюк Любов Іванівна. Керівництво ЗВО:

Ректор – Цепенда Ігор Євгенович;

Проректор з науково-педагогічної роботи – Запухляк Руслан Ігорович;

Проректор з науково-педагогічної роботи – Михайлишин Галина Йосипівна;

Проректор з науково-педагогічної роботи – Шарин Сергій Володимирович;

Керівник підрозділу, в якому реалізовується ОП– Грицан

Анатолій Васильович.

10.40 – 11.00 Підведення підсумків зустрічі 1 і підготовка до

зустрічі 2

Члени експертної групи
11.00 – 11.40 Зустріч 2 з академічним персоналом відеоконференція Члени експертної групи; гарант ОП;

науково-педагогічні     працівники,      що                           безпосередньо відповідають   за     зміст                           освітньої     програми, а           також

викладають на цій програмі.

 

11.40 – 12.00 Підведення підсумків зустрічі 2

Робота із документами

Члени експертної групи
12.00 – 12.40 Огляд       матеріально-технічної      бази,       що

використовується під час реалізації ОП

Члени експертної групи, гарант ОП, завідувач кафедри
12.40– 13.00 Підведення підсумків онлайн огляду Члени експертної групи
13.00-14.00 Обідня перерва  
14.00 – 14.40 Зустріч 3 зі здобувачами вищої освіти відеоконференція Члени експертної групи, здобувачі вищої освіти, які навчаються на ОП денної та заочної форм навчання ( з кожного курсу по 3-4 особи).
14.40 – 15.00 Підведення підсумків зустрічі 3, робота із

документами, підготовка до відкритої зустріч

Члени експертної групи
15.00 – 15.40 Зустріч 4 з представниками студентського самоврядування відеоконференція Члени експертної групи;

голова та представники студентського самоврядування (особи від органу студентського самоврядування ЗВО, які відповідають за участь студентів у внутрішній системі забезпечення якості вищої освіти; особи від органу студентського самоврядування відповідного структурного

підрозділу, у якому реалізовується ОП)

15.40 – 16.00 Підведення підсумків зустрічі 4. Члени експертної групи
16.00 – 16.40 Відкрита зустріч Члени експертної групи;

усі охочі учасники освітнього процесу (крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО)

16.40-17.00 Підведення підсумків відкритої зустрічі Члени експертної групи
День 2 – 04.02. 2021. (четвер)
09.00 – 09.15 Організаційна     нарада     експертної     групи.

Перевірка технічних засобів відеозв’язку

Члени експертної групи
09.15 – 09.55 Зустріч 5 із адміністративним персоналом відеоконференція Члени експертної групи;

керівник     або     представник                    структурного                    підрозділу відповідального за:

– забезпечення якості у ЗВО – Кузь Микола Васильович;

 

    -навчально-методичну роботу – Солонець Ірина Федорівна,

–  практики – Василишин Ярослава Іванівна;

–  наукову роботу студентів – канд. пед. наук, доцент кафедри Таран Ірина Михайлівна;

– міжнародні зв’язки – Сигидин Мар’яна Михайлівна .

10.00. – 10.25 Підведення підсумків зустрічі 5 і підготовка до

зустрічі 6

Члени експертної групи
10.30 – 11.10 Зустріч    6    із    структурними                   підрозділами, допоміжними (сервісними) підрозділами

відеоконференція

Члени експертної групи;

керівники або представники структурних підрозділів;

–  виховної та соціально-психологічної служби – Романкова Лілія Миколаївна;

–  щодо сприяння працевлаштування студентів – канд. мистецтвознавства, доцент кафедри Колубаєв Олег Леонідович;

–  щодо забезпечення підвищення кваліфікації та стажування НПП – Зінюк Лілія Анатоліївна.

–  відділу кадрів – Смішко Орест Володимирович;

11.15 – 11.30 Підведення підсумків зустрічі 6 Члени експертної групи
11.30 – 12.10 Резервна зустріч Члени експертної групи;

особи, додатково запрошені на резервну зустріч

12.15 – 13.00 Підведення підсумків резервної зустрічі. Робота

із документами

Члени експертної групи
13.00 – 14.00 Обідня перерва  
14.00 – 14.40 Зустріч 7 з випускниками Члени експертної групи; випускники ОП
14.45 – 15.10 Підведення підсумків зустрічі 7. Робота із

документами

Члени експертної групи
15.15 – 15.55 Зустріч 8 з роботодавцями відеоконференція Члени експертної групи

представники роботодавців, що залучені до здійснення процедур внутрішнього забезпечення якості ОП

16.00 – 16. 15 Підведення підсумків зустрічі 7, підготовка до фінальної зустрічі Члени експертної групи

 

16.15 – 17.00 Фінальна зустріч

відеоконференція

Члени експертної групи; представник адміністрації ЗВО:

Проректор з науково-педагогічної роботи – Запухляк Руслан Ігорович;

Проректор з науково-педагогічної роботи – Михайлишин Галина Йосипівна;

Гарант ОП – Серганюк Любов Іванівна.

День 3 – 5.02.2021. (п’ятниця)
09.00–17.00 «День суджень»

експертної групи – внутрішня зустріч

Члени експертної групи