Розклад роботи експертної групи
Час | Зустріч або інші активності | Учасники |
День 1 – 09.02.2021 | ||
09.00-09.30 | Організаційна зустріч з гарантом ОП. Відеоконференція ZOOM із записом | Члени експертної групи; гарант ОП – Сав’юк Мирослав Іванович |
09.30-09.50 | Підготовка до зустрічі 1. Відеоконференція ZOOM | Члени експертної групи |
10.00-10.40 | Зустріч 1. Зустріч з адміністрацією. Відеоконференція ZOOM із записом | Члени експертної групи;
гарант ОП Сав’юк Мирослав Іванович; ректор ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» – Цепенда Ігор Євгенович; проректор з науково-педагогічної роботи ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» – Запухляк Руслан Ігорович; проректор з науково-педагогічної роботи ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» – Михайлишин Галина Йосипівна; проректор з наукової роботи ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» – Якубів Валентина Михайлівна; проректор з науково-педагогічної роботи ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» – Шарин Сергій Володимирович; |
керівник підрозділу, в якому реалізовується ОП – декан факультету природничих наук Случик Віктор Миколайович | ||
10.40-11.00 | Підведення підсумків зустрічі 1 і підготовка до зустрічі 2.
Відеоконференція ZOOM |
Члени експертної групи |
11.00–11.40 | Зустріч 2. Зустріч з викладацьким складом.
Відеоконференція ZOOM із записом |
Члени експертної групи;
науково-педагогічні працівники, що безпосередньо відповідають за зміст освітньої програми, а також викладають на цій програмі: |
11.40–12.00 | Підведення підсумків зустрічі 2 і підготовка до зустрічі 3. Відеоконференція ZOOM | Члени експертної групи |
12.00-12.40 | Зустріч 3 зі здобувачами вищої освіти. Відеоконференція ZOOM із записом | Члени експертної групи;
Здобувачі вищої освіти, які навчаються на ОП, які забезпечені засобами відеозв’язку (ZOOM) 7-8 студентів різних курсів. По можливості, до складу групи включити здобувачів із соціально-незахищених груп населення, осіб з особливими потребами, якщо такі є: |
2
12.40–13.00 | Підведення підсумків зустрічі 3. Відеоконференція ZOOM | Члени експертної групи |
13.00–14.00 | Обідня перерва | |
14.00–14.20 | Підготовка до зустрічі 4. Відеоконференція ZOOM | Члени експертної групи |
14.20–15.00 | Зустріч 4 з представниками студентського самоврядування.
Відеоконференція ZOOM із записом |
Члени експертної групи; представники студентського самоврядування (1–2 особи від органу студентського самоврядування ЗВО, які відповідають за участь студентів у внутрішній системі забезпечення якості вищої освіти; 2–3 особи від органу студентського самоврядування відповідного структурного підрозділу, у якому реалізовується ОП, які забезпечені засобами відеозв’язку (ZOOM)): |
15.00-15.20 | Підведення підсумків зустрічі 4 і підготовка до зустрічі 5. Відеоконференція ZOOM | Члени експертної групи |
15.30–16.10 | Зустріч 5 з роботодавцями Відеоконференція ZOOM із записом | Члени експертної групи
Представники роботодавців, що залучені до здійснення процедур внутрішнього забезпечення якості ОП, які забезпечені засобами відеозв’язку (ZOOM) |
16.20–17.00 | Підведення підсумків зустрічі 5 та 1-го робочого дня. Відеоконференція ZOOM. | Члени експертної групи |
День 2 – 10.02.2021 | ||
9.30–10.00 | Підготовка до зустрічі 6, до огляду матеріально-технічної бази. | Члени експертної групи |
Відеоконференція ZOOM | ||
10.00-11.00 | Зустріч 6. Огляд матеріально-технічної бази, що використовується під час реалізації ОП. Фотозвіт, відеозвіт, документальний звіт, відео трансляція або поєднання цих форматів/
Відеоконференція ZOOM із записом. |
Гарант програми, представники допоміжних (сервісних) служб, які забезпечені засобами відеозв’язку (ZOOM):
керівник або представник бібліотеки – Гаврилишин Петро Михайлович; керівник відділу кадрів – Смішко Орест Володимирович; керівник навчально-методичного відділу – Солонець Ірина Федорівна; керівник відділу забезпечення якості освітньої діяльності – Кузь Микола Васильович |
11.00-11.30 | Підведення підсумків огляду. Підготовка до зустрічі 7. Відеоконференція ZOOM. | Члени експертної групи |
11.30–12.10 | Зустріч 7 із допоміжними (сервісними) структурними підрозділами.
Відеоконференція ZOOM із записом. |
Члени експертної групи; представники допоміжних (сервісних) служб, які забезпечені засобами відеозв’язку (ZOOM): керівник міжнародного співробітництва – Сигидин Мар’яна Михайлівна;
керівник відділу практики – Василишин Ярослава Іванівна представник навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого- педагогічної роботи; керівник або представник відділу по роботі зі студентами- Доленко Неля Петрівна; |
керівник або представник планово- фінансового відділу | ||
12.10-12.40 | Підведення підсумків зустрічі 7. Підготовка до відкритої зустрічі. Відеоконференція ZOOM | Члени експертної групи |
13.00–14.00 | Обідня перерва | |
14.00-14.40 | Відкрита зустріч. Відеоконференція ZOOM із записом | Члени експертної групи; усі охочі учасники освітнього процесу (крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО, які забезпечені засобами відеозв’язку (ZOOM)) |
14.40-15.00 | Підведення підсумків відкритої зустрічі, підготовка до резервної зустрічі.
Відеоконференція ZOOM. |
Члени експертної групи |
15.00-15.40 | Резервна зустріч. Відеоконференція ZOOM із записом | Члени експертної групи; особи, додатково запрошені на резервну зустріч, які забезпечені засобами відеозв’язку (ZOOM) |
15.40–16.00 | Підведення підсумків резервної зустрічі, підготовка до фінального брифінгу. Відеоконференція ZOOM | Члени експертної групи |
16.00–16.40 | Фінальний брифінг. Відеоконференція ZOOM із записом | Члени експертної групи; керівник ЗВО:
ректор ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» – Цепенда Ігор Євгенович; |
гарант ОП «Науки про Землю» – Сав’юк Мирослав Іванович | ||
16.40–17.10 | Підведення підсумків 2-го дня ЕК. Відеоконференція ZOOM. | Члени експертної групи |
День 3 –11.02.2021 | ||
09.00–18.00 | «День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи | Члени експертної групи |