План дистанційної роботи експертної групи з акредитації спеціальності “Статистика” у Прикарпатському національному університету імені В. Стефаника з 15 по 17 жовтня 2020 р.

Розклад роботи експертної групи

Час Зустріч або інші активності Учасники
День 1 –15.10.2020
0930–0945 Зустріч експертної групи Члени експертної групи;
0945–1000 Організаційна зустріч з гарантом ОП Члени експертної групи;

гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович).

1000–1030 Підготовка до зустрічі 1 Члени експертної групи
 

 

 

1030–1100

 

 

 

 

Зустріч 1 з керівником та менеджментом ЗВО

Члени експертної групи;

гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович); т.в.о. ректора (Якубів Валентина Михайлівна);

керівник підрозділу, у якому реалізовується ОП (Пилипів Володимир Михайлович);

представники ректорату (проректори Запухляк Руслан Ігорович, Михайлишин Галина Йосипівна, Шарин Сергій Володимирович, Шинкарук Ярослав Іванович) (за необхідністю)

1100–1115 Підведення підсумків зустрічі 1 і підготовка до зустрічі 2 Члени експертної групи.
 

1115–1235

 

 

Зустріч 2 з академічним персоналом

Члени експертної групи;

гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович);

науково-педагогічні працівники, що безпосередньо відповідають за зміст освітньої програми, а також викладають на цій програмі.

1235–1245 Підведення підсумків зустрічі 2 Члени експертної групи.
1245–1345 Обідня перерва  
1345–1400 Підготовка до зустрічі 3 Члени експертної групи.
 

1400–1520

 

Зустріч 3 зі здобувачами вищої освіти

Члени експертної групи;

здобувачі вищої освіти, які навчаються на ОП

(2-3   здобувачі  першого  року  навчання  та  3-4  – другого року навчання).

1520–1530 Підведення підсумків зустрічі 3 Члени експертної групи.
 

 

1530–1700

Робота над кафедральною документацією, що стосується даної ОП (навчальні та робочі програми дисциплін, методичні рекомендації, індивідуальні плани ЗВО, документи, що підтверджують співпрацю з роботодавцями, документами, що забезпечують організацію практичної підготовки здобувачів тощо) Члени експертної групи;

гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович); методист (фахівець) кафедри (за необхідністю); завідувач кафедри (Загороднюк Андрій Васильович).

1700–1730  

Зустріч 4 з роботодавцями

Члени експертної групи;

представники    роботодавців,    що                     залучені        до здійснення                     процедур   внутрішнього                     забезпечення

 

    якості ОП.
1730–1740 Підведення підсумків зустрічі 4 Члени експертної групи
1740–1810  

Відкрита зустріч

Члени експертної групи;

усі охочі учасники освітнього процесу (крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО)

1810–1840 Підведення підсумків відкритої зустрічі Члени експертної групи
 День 2 16.10.2020
0845–0900 Зустріч експертної групи Члени експертної групи
 

 

0900–1100

 

Огляд матеріально-технічної бази, що використовується під час реалізації ОП (навчальні аудиторії, лабораторії, бібліотека, ліцензоване програмне забезпечення, соціальна інфраструктура тощо)

Члени експертної групи;

гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович);

заступник директора Наукової бібліотеки (Дзумедзей Роман Олексійович );

керівник підрозділу, у якому реалізовується ОП (деканПилипів Володимир Михайлович) (за необхідністю).

1100–1110 Підготовка до зустрічі 5 Члени експертної групи
 

 

1110–1150

 

 

Зустріч 5 із адміністративним персоналом

Члени експертної групи;

гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович);

Директор  центру забезпечення  якості (Кузь  Микола Васильович);

Керівник/представник відділу кадрів (Смішко Орест Володимирович).

1150–1200 Підведення підсумків зустрічі 5 і підготовка до зустрічі 6 Члени експертної групи
 

 

1200–1240

 

 

 

Зустріч 6 із допоміжними (сервісними) структурними підрозділами

Члени експертної групи;

керівник   або   представник   відділу   по   роботі   зі студентами (Романкова Лілія Миколаївна);

Директор Центру дистанційного навчання та моніторингу освітньої діяльності (Івасюк Іван Ярославович);

Завідувач відділом виробничої (навчальної) практики (Василишин Ярослава Іванівна).

1240–1250 Підведення підсумків зустрічі 6 Члени експертної групи
1250–1350 Обідня перерва  
1350–1400 Підготовка до зустрічі 7 Члени експертної групи
 

1400–1440

 

 

Зустріч 7 з представниками студентського самоврядування

Члени експертної групи;

Голова студентського Сенату університету (Вікторія Вовк);

заступник Голови профкому студентів (Іван Хом’як); представники   студентського   самоврядування   (1–2

 

    особи від органу студентського самоврядування ЗВО, які відповідають за участь студентів у внутрішній системі забезпечення якості вищої освіти);

особи   від   органу   студентського             самоврядування факультету             математики   та      інформатики:             Голова Профбюро студентів факультету (Андрій Хом’як) та Сенатор від факультету (Марія Мельник).

1440–1450 Підведення підсумків зустрічі 7 і підготовка до зустрічі 8 Члени експертної групи
1450–1530  

Зустріч 8 з випускниками ОП

Члени експертної групи;

випускники (5–6 осіб) споріднених ОП в межах факультету.

1530–1610 Резервна зустріч Члени експертної групи;

особи, додатково запрошені на резервну зустріч.

1610–1630 Підведення підсумків резервної зустрічі та підготовка до фінальної зустрічі Члени експертної групи.
 

 

 

1630–1700

 

 

 

 

Фінальна зустріч

Члени експертної групи;

гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович); т.в.о. ректора (Якубів Валентина Михайлівна);

керівник підрозділу, у якому реалізовується ОП (зав. кафедриЗагороднюк Андрій Васильович, декан Пилипів Володимир Михайлович);

представники ректорату (проректориЗапухляк Руслан Ігорович, Михайлишин Галина Йосипівна, Шарин Сергій Володимирович, Шинкарук Ярослав Іванович) (за необхідністю).

1700–1800 Обговорення, судження та робота із документами Члени експертної групи.
 День 3 –17.10.2020
0900–1800 «День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи Члени експертної групи.