План дистанційної роботи експертної групи з акредитації спеціальності “Науки про Землю” у Прикарпатському національному університету імені В. Стефаника з 09 по 11 лютого 2021 р.

Розклад роботи експертної групи

Час Зустріч або інші активності Учасники
День 1 – 09.02.2021
09.00-09.30 Організаційна зустріч з гарантом ОП. Відеоконференція ZOOM із записом Члени експертної групи; гарант ОП – Сав’юк Мирослав Іванович
09.30-09.50 Підготовка до зустрічі 1. Відеоконференція ZOOM Члени експертної групи
10.00-10.40 Зустріч 1. Зустріч з адміністрацією. Відеоконференція ZOOM із записом Члени експертної групи;

гарант ОП Сав’юк Мирослав Іванович;

ректор ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» – Цепенда Ігор Євгенович;

проректор з науково-педагогічної роботи ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» – Запухляк Руслан Ігорович;

проректор з науково-педагогічної роботи ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» – Михайлишин Галина Йосипівна;

проректор     з     наукової     роботи     ДВНЗ

«Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» – Якубів Валентина Михайлівна;

проректор з науково-педагогічної роботи ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» – Шарин Сергій Володимирович;

 

 

    керівник  підрозділу, в якому реалізовується ОП – декан факультету природничих наук Случик Віктор Миколайович
10.40-11.00 Підведення  підсумків зустрічі 1 і підготовка  до зустрічі  2.

Відеоконференція ZOOM

Члени експертної групи
11.00–11.40 Зустріч 2. Зустріч з викладацьким складом.

Відеоконференція ZOOM із записом

Члени експертної групи;

науково-педагогічні працівники, що безпосередньо відповідають за зміст освітньої програми, а також викладають на цій програмі:

11.40–12.00 Підведення підсумків зустрічі 2 і підготовка до зустрічі 3. Відеоконференція ZOOM Члени експертної групи
12.00-12.40 Зустріч  3 зі  здобувачами  вищої  освіти.  Відеоконференція ZOOM із записом Члени експертної групи;

Здобувачі вищої освіти, які навчаються на ОП, які забезпечені засобами відеозв’язку (ZOOM) 7-8 студентів різних курсів.

По можливості, до складу групи включити здобувачів із соціально-незахищених груп населення, осіб з особливими потребами, якщо такі є:

 

2

 

 

12.40–13.00 Підведення підсумків зустрічі 3. Відеоконференція ZOOM Члени експертної групи
13.00–14.00 Обідня перерва  
14.00–14.20 Підготовка до зустрічі 4. Відеоконференція ZOOM Члени експертної групи
14.20–15.00 Зустріч    4    з                 представниками                 студентського самоврядування.

Відеоконференція ZOOM із записом

Члени експертної групи; представники студентського самоврядування (1–2 особи від органу студентського самоврядування ЗВО, які відповідають за участь студентів у внутрішній системі забезпечення якості вищої освіти; 2–3 особи від органу студентського самоврядування відповідного структурного підрозділу, у якому реалізовується ОП, які забезпечені засобами відеозв’язку (ZOOM)):
15.00-15.20 Підведення підсумків зустрічі 4 і підготовка до зустрічі 5. Відеоконференція ZOOM Члени експертної групи
15.30–16.10 Зустріч 5 з роботодавцями Відеоконференція ZOOM із записом Члени експертної групи

Представники роботодавців, що залучені до здійснення  процедур внутрішнього забезпечення  якості ОП,  які  забезпечені засобами відеозв’язку (ZOOM)

16.20–17.00 Підведення підсумків зустрічі 5 та 1-го робочого дня. Відеоконференція ZOOM. Члени експертної групи
День 2 – 10.02.2021
9.30–10.00 Підготовка  до  зустрічі 6,  до  огляду  матеріально-технічної бази. Члени експертної групи

 

 

  Відеоконференція ZOOM  
10.00-11.00 Зустріч 6. Огляд матеріально-технічної бази, що використовується під час реалізації ОП. Фотозвіт, відеозвіт, документальний звіт, відео трансляція або поєднання цих форматів/

Відеоконференція ZOOM із записом.

Гарант програми, представники допоміжних (сервісних) служб, які забезпечені засобами відеозв’язку (ZOOM):

керівник    або    представник    бібліотеки    –

Гаврилишин Петро Михайлович;

керівник відділу кадрів – Смішко Орест Володимирович;

керівник  навчально-методичного  відділу  –

Солонець Ірина Федорівна;

керівник відділу забезпечення якості освітньої діяльності – Кузь Микола Васильович

11.00-11.30 Підведення підсумків огляду. Підготовка до зустрічі 7. Відеоконференція ZOOM. Члени експертної групи
11.30–12.10 Зустріч  7 із  допоміжними  (сервісними)  структурними підрозділами.

Відеоконференція ZOOM із записом.

Члени експертної групи; представники допоміжних     (сервісних)                                        служб, які забезпечені засобами відеозв’язку (ZOOM): керівник міжнародного співробітництва – Сигидин Мар’яна Михайлівна;

керівник відділу практики – Василишин Ярослава Іванівна

представник                                           навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого- педагогічної роботи;

керівник або представник відділу по роботі зі студентами- Доленко Неля Петрівна;

 

 

    керівник          або         представник                            планово- фінансового відділу
12.10-12.40 Підведення підсумків зустрічі 7. Підготовка до відкритої зустрічі. Відеоконференція ZOOM Члени експертної групи
13.00–14.00 Обідня перерва  
14.00-14.40 Відкрита зустріч. Відеоконференція ZOOM із записом Члени експертної групи; усі охочі учасники освітнього процесу (крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО, які забезпечені засобами відеозв’язку (ZOOM))
14.40-15.00 Підведення підсумків відкритої зустрічі, підготовка до резервної зустрічі.

Відеоконференція ZOOM.

Члени експертної групи
15.00-15.40 Резервна зустріч. Відеоконференція ZOOM із записом Члени експертної групи; особи, додатково запрошені  на резервну зустріч,  які забезпечені засобами відеозв’язку (ZOOM)
15.40–16.00 Підведення підсумків резервної зустрічі, підготовка до фінального брифінгу. Відеоконференція ZOOM Члени експертної групи
16.00–16.40 Фінальний брифінг. Відеоконференція ZOOM із записом Члени експертної групи; керівник ЗВО:

ректор ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» – Цепенда Ігор Євгенович;

 

 

    гарант ОП «Науки про Землю» – Сав’юк Мирослав Іванович
16.40–17.10 Підведення підсумків 2-го дня ЕК. Відеоконференція ZOOM. Члени експертної групи
День 3 –11.02.2021
09.00–18.00 «День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи Члени експертної групи