План дистанційної роботи експертної групи з акредитації спеціальності “Середня освіта (Музичне мистецтво)” у Прикарпатському національному університету імені В. Стефаника з 22 по 24 жовтня 2020 р.

Розклад роботи експертної групи

Час Тривалість Відеоконференції або інші активності Учасники
  День 1 –22 жовтня 2020 р.
09.00–

09.10

10 хв. Організаційно-дорадчі                                                         комунікації                                                         експертної групи.

Підготовка до відеоконференції 1

Члени експертної групи
09.10-

09.40

30 хв. Відеоконференція 1.

Зустріч з адміністрацією ЗВО

Члени експертної групи;

–       гарант ОП – Таран Ірина Михайлівна;

–       т.в.о. ректора, проректор з науково- педагогічної роботи – Михайлишин Галина Йосипівна;

–       проректор з наукової роботи – Якубів Валентина Михайлівна;

–       проректор з науково-педагогічної роботи – Запухляк Руслан Ігорович;

–       проректор з науково-педагогічної роботи – Шарин Сергій Володимирович;

–       директор Інституту – Грицан Анатолій Васильович;

–       завідувач кафедри методики музичного

виховання та диригування – Серганюк Любов Іванівна.

09.40-

10.00

20 хв. Підведення підсумків зустрічі 1.

Підготовка до ознайомлення з матеріальною базою

Члени експертної групи
10.00-

10.40

40 хв. Ознайомлення         з                                             матеріальною                                базою Відеоконференція 2.

Комбінований звіт про освітній процес на ОП

(3D-екскурс, пряма трансляція відео-звіту, фотозвіт, відеозвіт, документальний звіт).

Члени експертної групи;

-гарант ОП – Таран Ірина Михайлівна

10.40-

11.00

20 хв. Підведення    підсумків                               після                               ознайомлення                               з

матеріальною базою та підготовка до зустрічі 3

Члени експертної групи

 

11.00-

11.40

40 хв. Відеоконференція 3.

Зустріч з викладацьким складом

Члени експертної групи;

науково-педагогічні                                       працівники,                                                            що безпосередньо відповідають за зміст освітньої програми, а також викладають на цій програмі (6-10 осіб):

–                          Серганюк Любов Іванівна – кандидат мистецтвознавства, професор;

–                                  Карась Ганна Василівна – доктор мистецтвознавства, професор;

–                          Дутчак Віолетта Григорівна – доктор мистецтвознавства, професор;

–                 Черепанин Мирон Васильович – кандидат педагогічних наук, доктор мистецтвознавства, професор;

–                   Маскович Тетяна Миколаївна – кандидат мистецтвознавства, доцент;

–       Бардашевська Ярослава Миколаївна – кандидат мистецтвознавства, доцент;

–                 Казимирів Христина Тарасівна – кандидат мистецтвознавства, доцент;

–                       Зваричук      Жанна       Йосипівна   –       кандидат мистецтвознавства, доцент;

–                         Колубаєв      Олег        Леонідович                 –        кандидат мистецтвознавства, доцент;

–                              Волощук       Юрій         Іванович       –         кандидат мистецтвознавства, доцент.

11.40-

12.00

20 хв. Підведення підсумків зустрічі 3.

Підготовка до відеоконференції 4.

Члени експертної групи
12.00-

13.00

60 хв. Обідня перерва Члени експертної групи
13.00-

13.40

40хв. Відеоконференція 4.

Зустріч зі здобувачами вищої освіти

Члени експертної групи.

Здобувачі вищої освіти (по 2-3 особи) з 1 і 2 курсів денної і заочної форми навчання:

– Бурлаченко Богдан – студент 1 курсу денної

 

      форми;

–  Костей Юлія – студентка 1 курсу денної форми;

–  Петруняк Марія – студентка 1 курсу заочної форми;

–  Шарабуряк Тетяна – студент 1 курсу заочної форми;

–  Кушнір Ганна – студентка 2 курсу денної форми;

–  Лецин Оксана – студентка 2 курсу денної форми;

–  Тимків Христина – студентка 2 курсу заочної форми;

–  Шатрова Юлія – студентка 2 курсу заочної форми;

13.40-

14.00

20 хв. Підведення підсумків зустрічі 4.

Підготовка до відеоконференції 5.

Члени експертної групи
1400–

14.40

40 хв. Відеоконференція 5.

Зустріч            з                              представниками                          органів студентського самоврядування.

Члени експертної групи;

представники студентського самоврядування і університету, і навчально-наукового Інституту мистецтв, де здійснюється підготовка здобувачів ОП (6-10 осіб):

–       Голова                       студентського                                Сенату університету – Вікторія Вовк;

–       сенатор навчально-наукового Інституту мистецтв – Надія Мартинів – студентка ІV курсу спеціальності 025 Музичне мистецтво;

–       заступник сенатора – Гайдук Андріана – студентка IІІ курсу спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво);

–       заступник сенатора – Городінке Станіслав,

студентка ІV курсу спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво);

 

      –       голова профспілкового бюро Навчально- наукового                Інституту                 мистецтв Надія Карабецька;

–       заступник                      голови     студентського профбюро інституту- Артур Хащук – студент IІ курсу спеціальності 026 Сценічне мистецтво;

–       заступник                      голови     студентського профбюро інституту- Василь Рогів – студент IІ курсу спеціальності 026 Сценічне мистецтво;

–       член профспілкового бюро, інкубатор профкому університету Олеся Жмудик.

14.40-

15.00

20 хв. Підведення підсумків зустрічі 5.

Підготовка до відеоконференції 6.

Члени експертної групи
1500–

15.40

40 хв. Відеоконференція 6. Зустріч із стейкхолдерами Члени експертної групи;

представники роботодавців ЗЗСО, що залучені  до здійснення процедур внутрішнього забезпечення якості ОП (5-10 осіб):

–             Никорак Любомир Ярославович – заступник директора Департаменту культури Івано- Франківської міської ради;

–                         Смаль Мар’яна Василівна – заступник директора Департаменту освіти та науки Івано- Франківської міської ради;

–                      Колубаєва Галина Іванівна – заступник директора Ліцею№5 Івано-Франківської міської ради;

–                Дебрівська Альміра Романівна – заступник директора Ліцею імені Романа Шухевича Івано- Франківської міської ради;

–                            Косован Наталія Романівна – голова

методологічного об’єднання циклу художньо- естетичних дисциплін Ліцею №4 Івано-

 

      Франківської міської ради;

–       Інкін     Ернест     Анатолійович     –       заступник диретора Української гімназії №1;

–   Жибак Іванна Іванівна – заступник директора ДМШ №3;

Професори           Люблінського                                     Католицького університету Іоана Павла ІІ:

–  доктор Анджей Гладиш

–  доктор Томаш Рокош

–  доктор Агнєшка Шульц-Бжиська

–  доктор Івона Савульська

15.40–

16.00

20хв. Підведення підсумків зустрічі 6. Організаційно-дорадчі комунікації Члени експертної групи, за потребою гарант ОП
16.00–

18.00

2 год. Робота з документами Члени експертної групи
День 2 23 жовтня 2020 р.
09.00-

09.10

10 хв. Організаційно-дорадчі     комунікації                                                         експертної

групи

Члени експертної групи
09.10–

09.50

40 хв. Відеоконференція 7.

Зустріч із керівниками структурних підрозділів, допоміжних (сервісних) підрозділів

Члени експертної групи;

керівники або представники структурних підрозділів:

–       Керівник центру забезпечення якості– Кузь Микола Васильович;

–       Відділ міжнародних зв`язків Середин Мар`яна Михайлівна;

–       Відділ виробничої (навчальної) практики Василишин Ярослава Іванівна;

–       Навчально-виробнича                                                   лабораторія виховної та психолого-педагогічної роботи Романкова Лілія Миколаївна;

–       Навчально-методичний відділ Солонець Ірина Федорівна;

–       Центр дистанційного навчання та

 

      моніторингу освітньої діяльності Івасюк Іван Ярославович;

–       Науково-дослідна частина Галущак Ірина Євгенівна;

–       Наукова      бібліотека                         Гаврилин                         Петро Михайлович.

09.50–

10.00

10 хв. Підведення підсумків зустрічі із керівниками структурних підрозділів, допоміжних (сервісних) підрозділів

Підготовка до відеоконференції 8.

Члени експертної групи
10.00–

10.40

40 хв. Відеоконференція 8.

Резервна зустріч

Члени експертної групи; запрошені на зустріч.
10.40–

11.00

20 хв. Підведення підсумків зустрічі 8.

Підготовка до відеоконференції 9.

Члени експертної групи
11.00–

11.40

40 хв. Відеоконференція 9. Зустріч з випускниками ОП Члени експертної групи;

випускники ОП останніх 5 років (5-10 осіб):

–  Терешкун Ольга

–  Яців Ірина

–  Семанишин Марія

–  Мілевська Уляна

–  Боднар Ірина

–  Білоус Тетяна

–  Ткачук Ярослав

–  Процик Уляна

–  Михайлюк Андрій

11.40–

12.00

20 хв. Підведення підсумків зустрічі 9.

Підготовка до відеоконференції 10.

Члени експертної групи
12.00-

13.00

60 хв. Обід Члени експертної групи
13.00–

13.40

40 хв. Відеоконференція 10. Відкрита зустріч Члени експертної групи;

усі охочі учасники освітнього процесу

(крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО)

 

13.40–

14.00

20 хв. Підведення підсумків відкритої зустрічі,

Підготовка до фінального брифінгу

Члени експертної групи
14.00–

14.30

30 хв. Відеоконференція 11. Фінальний брифінг Члени експертної групи;

–       гарант ОП – Таран Ірина Михайлівна;

–       т.в.о. ректора, проректор з науково- педагогічної роботи – Михайлишин Галина Йосипівна;

–       проректор з науково-педагогічної роботи – Запухляк Руслан Ігорович;

–       директор Інституту – Грицан Анатолій Васильович;

–       завідувач кафедри методики музичного

виховання та диригування – Серганюк Любов Іванівна.

14.30–

15.00

30 хв. Організаційно-дорадчі комунікації Члени експертної групи,

за потребою гарант ОП.

15.00-

18.00

3 год. Робота з документами Члени експертної групи
  День 3 – 24 жовтня 2020 р.
09.00–

18.00

8 год. «День суджень» – комунікації експертної групи.

Робота над звітом.

Члени експертної групи