План дистанційної роботи експертної групи з акредитації спеціальності “Лісове господарство” у Прикарпатському національному університету імені В. Стефаника з 17 по 19 лютого 2021 р.

Розклад роботи експертної групи

Час Зустріч або інші активності Учасники
День 1 – 17.02.2021
08.50–09.00 Організаційна зустріч між експертами Члени  експертної  групи:  Кичилюк  Олександр  Володимирович,  Бала  Олександр Петрович, Вдовкіна Ольга Олегівна
09.00–09.15 Організаційна зустріч з гарантом ОП Члени експертної групи;

гарант ОП Дмитрик Павло Миколайович

09.15–09.30 Підготовка до зустрічі 1 Члени експертної групи
09.30–10.00 Зустріч 1 з керівником та менеджментом ЗВО Члени експертної групи;

гарант ОП Дмитрик Павло Миколайович; ректор Цепенда Ігор Євгенович;

проректор з наукової роботи Якубів Валентина Михайлівна;

проректор з науково-педагогічної роботи Шарин Сергій Володимирович; декан факультету природничих наук Случик Віктор Миколайович.

10.00–10.15 Підведення підсумків зустрічі 1 і підготовка до зустрічі 2 Члени експертної групи
10.15–11.15 Зустріч 2 з академічним персоналом Члени експертної групи;

гарант ОП Дмитрик Павло Миколайович;

науково-педагогічні працівники, що безпосередньо відповідають за зміст освітньої програми, а також викладають на цій програмі: Олійник Василь Степанович, Шпарик Юрій Степанович, Коляджин Ігор Федорович, Бродович Роман Іларіонович.

11.15–11.30 Підведення підсумків зустрічі 2 і підготовка до зустрічі 3 Члени експертної групи
1130–1230 Зустріч 3 зі здобувачами вищої освіти Члени експертної групи;

здобувачі  вищої  освіти,  які  навчаються  на  ОП  (2-3  здобувачі  з  кожного  року навчання)

12.30–13.00 Підведення підсумків зустрічі 3 Члени експертної групи
13.00–14.00 Обідня перерва  
14.00–14.30 Підготовка до зустрічі 4 Члени експертної групи
14.30–15.10 Зустріч 4 з представниками студентського самоврядування Члени експертної групи;

представники студентського самоврядування:

2–3  особи  від  студентського  самоврядування  ЗВО,  які  відповідають  за  участь студентів у внутрішній системі забезпечення якості вищої освіти;

2–3 особи від студентського самоврядування факультету природничих наук

15.10–15.30 Підведення підсумків зустрічі 4 і підготовка до зустрічі 5 Члени експертної групи

 

 

15.30–16.10 Зустріч 5 з роботодавцями Члени експертної групи;

представники  роботодавців,  що  залучені  до  здійснення  процедур  внутрішнього забезпечення якості ОП

16.10–16.50 Підведення підсумків зустрічі 5 і підготовка до відкритої зустрічі Члени експертної групи
16.50–17.30 Відкрита зустріч Члени експертної групи;

усі   охочі   учасники   освітнього   процесу   (крім   гаранта   ОП   та   представників адміністрації ЗВО)

17.30–18.00 Підведення підсумків відкритої зустрічі Члени експертної групи
День 2 18.02.2021
08.50–09.00 Організаційна зустріч між експертами Члени експертної групи
09.00–10.00 Огляд матеріально-технічної бази, що використовується під час реалізації ОП (фотозвіт, документальний звіт, відеотрансляція або поєднання цих форматів) Члени експертної групи;

гарант ОП Дмитрик Павло Миколайович;

директор наукової бібліотеки Гаврилишин Петро Михайлович;

завідувач лабораторії фізики і хімії ґрунту Котнюх Михайло Богданович

10.00–10.15 Підведення підсумків огляду матеріально-технічної бази і підготовка до роботи з документами Члени експертної групи
10.15–11.15 Робота з документами. Документи надсилаються на електронну пошту або надаються коректні посилання на сайті ЗВО та робота в модулі запитів в електронній системі Члени експертної групи;

гарант ОП Дмитрик Павло Миколайович;

декан факультету природничих наук Случик Віктор Миколайович; заступник декана з навчально-методичної роботи Щевчук Сергій Євгенович; заступник декана з наукової роботи Бєлова Наталія Володимирівна;

завідувач кафедри лісового і аграрного менеджменту Клід Віктор Васильович.

11.15–11.30 Підведення підсумків зустрічі роботи з документами і підготовка до зустрічі 6 Члени експертної групи
11.30–12.10 Зустріч 6 із адміністративним персоналом Члени експертної групи;

директор Центру забезпечення якості Кузь Микола Васильович;

директор  Центру  дистанційного   навчання   та  моніторингу  освітньої  діяльності Івасюк Іван Ярославович;

начальник навчально-методичного відділу Солонець Ірина Федорівна;

 

 

    завідувач відділом виробничої (навчальної) практики Василишин Ярослава Іванівна; представник науково-дослідної частини Галущак Ірина Євгенівна
12.10–12.30 Підведення підсумків зустрічі 6 Члени експертної групи
12.30–13.30 Обідня перерва  
13.30–13.45 Підготовка до зустрічі 7 Члени експертної групи
13.45–14.15 Зустріч 7 із допоміжними (сервісними) структурними підрозділами Члени експертної групи;

завідувач відділу міжнародних зв’язків Сигидин Мар’яна Михайлівна;

завідувач   навчально-виробничої   лабораторії   виховної   та   психолого-педагогічної роботи Романкова Лілія Миколаївна;

представник відділу кадрів Карбівська Оксана Миронівна;

представник відділу запобігання та виявлення корупції Костелей Юрій Іванович.

14.15–14.30 Підведення підсумків зустрічі 7 та підготовка до зустрічі 8 Члени експертної групи;
14.30–15.00 Зустріч 8 з випускниками Члени експертної групи;

випускники ОП останніх 5 років (8–10 осіб)

15.00–15.30 Підведення підсумків зустрічі 8 та підготовка до резервної зустрічі Члени експертної групи
15.30–16.00 Резервна зустріч Члени експертної групи;

особи, додатково запрошені на резервну зустріч.

16.00–16.30 Підведення підсумків резервної зустрічі, підготовка до фінальної зустрічі Члени експертної групи
16.30–17.00 Фінальна зустріч Члени експертної групи;

гарант ОП Дмитрик Павло Миколайович; ректор Цепенда Ігор Євгенович;

проректор з наукової роботи Якубів Валентина Михайлівна;

проректор з науково-педагогічної роботи Шарин Сергій Володимирович декан факультету природничих наук Случик Віктор Миколайович;

відповідальна  особа  за  забезпечення  якості  вищої  освіти  у  ЗВО  Кузь  Микола Васильович.

17.00–18.00 Підведення підсумків другого дня дистанційної акредитації Члени експертної групи
День 3 – 19.02.2021
09.00–18.00 «День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи Члени експертної групи