План дистанційної роботи експертної групи з акредитації спеціальності “075 Маркетинг” у Прикарпатському національному університету імені В. Стефаника з 1 по 3 березня 2021 р.

Розклад роботи експертної групи

Час Назва заходу Учасники
День 1 – 1 березня 2021 р.
9.00 – 9.30 Підготовка до зустрічей, день 1 Члени експертної групи
9.30 – 10.10 Організаційна зустріч із гарантом ОП Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;

гарант ОП: Гречаник Наталія Юріївна, к.е.н., доцент

10.20 – 10.30 Підведення підсумків зустрічі та підготовка до зустрічі 2 Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович
10.30 – 11.10 Зустріч 2 з керівництвом ЗВО та адміністрацією підрозділу, в якому реалізуються ОП Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;

Ректор: Цепенда Ігор Євгенович, д.політ.н., професор;

проректор з науково-педагогічної роботи: Михайлишин Галина Йосипівна, д.філос.н., професор;

проректор з науково-педагогічної роботи: Запухляк Руслан Ігорович, канд. фіз.-мат. наук, доцент;

проректор з наукової роботи: Якубів Валентина Михайлівна, д.е.н, професор; декан економічного факультету: Благун Іван Семенович, д.е.н., професор;

завідувач кафедрою менеджменту і маркетингу: Романюк Михайло Дмитрович, д.е.н., професор;

гарант ОП: Гречаник Наталія Юріївна, к.е.н., доцент.

11.20 – 11.40 Підведення підсумків зустрічі 2 та підготовка до зустрічі 3 Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович
11.40 – 12.20 Зустріч 3 з науково- педагогічним персоналом Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;

гарант ОП: Гречаник Наталія Юріївна, к.е.н., доцент

НПП кафедри, які безпосередньо відповідають за зміст ОП, а також викладають на цій освітній програмі:

Романюк Михайло Дмитрович – д.е.н., професор; Ткач Олег Володимирович – д.е.н., професор;

Копчак Юрій Степанович – к.е.н., доцент; Благун Іван Іванович – к.е.н., доцент;

Шурпа Світлана Ярославівна – к.е.н., доцент; Михайлів Галина Василівна – к.е.н., доцент; Мацола Соломія Миколаївна – к.е.н., доцент; Гринів Любов Володимирівна – к.е.н., доцент; Щур Роман Іванович – д.е.н., професор;

Плець Іван Іванович – к.е.н., доцент.

12.30 – 12.40 Підведення підсумків зустрічі 3 Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович
12.40 – 13.30 Обідня перерва  

 

13.30 – 13.45 Підготовка до зустрічі 4 Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович
13.45 – 14.25 Зустріч 4 зі здобувачами вищої освіти Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;

здобувачі ВО різних років і форм навчання:

1 курс: Вороновська Аніта, Хоптій Мар’яна, Чумак Євгенія; 2 курс: Ленард Володимир, Джигринюк Мар’яна, Гук Лідія; 3 курс: Погляд Марія, Нехай Максим, Головецька Оксана; 4 курс: Легка Юлія, Ціцюра Олег, Мосур Роксолана.

14.35 – 14.50 Підведення підсумків зустрічі 4

та підготовка до зустрічі 5

Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв

Дмитро Петрович;

14.50 – 15.30 Зустріч 5 із представниками органів студентського (громадського) самоврядування Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;

Голова профспілки студентів університету: Дюк Назар;

Голова профспілки економічного факультету: Рачинський Андрій; Голова студентського сенату університету: Вовк Вікторія;

Голова студентського сенату економічного факультету: Леськів Вікторія;

Староста групи 1 та 2 курсу за денною формою навчання: Хоптій Мар’яна (1 курс), Джигринюк Мар’яна ( 2 курс);

Староста групи 3 та 4 курсу за заочною формою навчання: Головецька Оксана (3 курс), Мосур Роксолана (4 курс).

15.40 – 16.00 Підведення підсумків зустрічі 5 і

підготовка до зустрічі 6

Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв

Дмитро Петрович

16.00 – 16.40 Зустріч 6 Зустріч з роботодавцями Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;

Роботодавці: (3 представника, що брали участь в обговоренні ОП, 3 представника, що були керівниками виробничої практики від підприємства, 3 представника, що були задіяні в освітньому процесі)

вказати прізвище та повну назву підприємства

Король Роман Олегович – директор з маркетингу ТОВ «Надія»;

Кубарич Тарас Володимирович –підприємець, директор Кав’ярня-крамниця «ЦАР- Хліб» (Товариство з додатковою відповідальністю «Івано-Франківський хлібокомбінат»);

Харук Роман Романович – підприємець, депутат міської ради, Радник міського голови, Голова громадської організації «Науково–аналітичний центр Івано- Франківської ОТГ»;

Смушак Михайло Володимирович – к.е.н., доц., заступник міського голови м.Івано- Франківськ, директор департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради;

Гільтайчук Наталія Михайлівна – начальник відділу персоналу ТОВ «Надія»;

Зварич Ігор Теодорович – к.е.н., д.політ.наук, проф., почесний президент Івано- Франківської регіональної спілки промисловців і підприємців; член президії Івано-

 

    Франківської торгово-промислово палати; голова “Української асоціації хутровиків”; Земляков Ігор Семенович – к.е.н., заступник директора з маркетингу БК «Ярковиця», голова ЕК.
  Підведення підсумків зустрічі 6 та результатів зустрічей першого

дня роботи

Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович
17.00 – 17.40 Зустріч 7 Зустріч з випускниками Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович

Випускники: вказати прізвище та рік навчання: Гулей Мар’яна Василівна – 2020 рік випуску; Давосир Світлана Іванівна – 2020 рік випуску; Ільчук Христина – 2019 рік випуску;

Годованець Вікторія Ігорівна – 2019 року випуску; Андріїшин Уляна – 2018 рік випуску;

Рожнів Олег Ярославович – 2018 рік випуску;

Бровчук (Сарабин) Тетяна Михайлівна – 2017 рік випуску; Кицька Оксана Ярославівна – 2017 рік випуску;

Микитин Іван Ігорович– 2016 рік випуску;

Кубарич Тарас Володимирович – 2012 рік випуску; Бринзей Богдан Сергійович – 2012 рік випуску; Микитюк Назар Михайлович – 2011 рік випуску; Медведик Анна Володимирівна – 2010 рік випуску; Боєчко Богдан В’ячеславович – 2008 року випуску;

Бородуліна (Федишин) Жанна Ігорівна – 2007 рік випуску; Плошай Іван Тадейович – 2007 року випуску;

Дронь (Тригуб) Ольга Михайлівна – 2003 рік випуску.

17.40 – 18.00 Підведення підсумків зустрічі 7

та результатів зустрічей першого дня роботи

Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович
День 2 – 2 березня 2020 р.
8.30 – 9.00 Зустріч експертної групи. Підготовка до зустрічі 8 Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович
9.00 – 9.40 Зустріч 8 Зустріч із працівниками структурних підрозділів, відповідальних за матеріально-технічне забезпечення (робота яких пов’язана із використанням конкретного матеріально- технічного забезпечення) Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;

завідувач бібліотеки – Гаврилишин Петро Михайлович; начальник гуртожитку – Лилик Михайло Йосипович;

Відповідальна особа за наукову роботу студентів ЗВО – Галущак Ірина Євгенівна;

Відповідальна особа за інформаційно-технічне забезпечення – Аннич Андрій Богданович;

Відповідальна    особа   щодо    організації   навчального                            процесу            (розклад       занять, організація процесу вибору дисциплін) – Солонець Ірина Федорівна;

Відповідальна    особа   за   організацію   дистанційного                             навчання   –                      Івасюк                             Іван

 

    Ярославович;

Відповідальна особа за організацію наукових гуртків на кафедрі: Гринів Любов Володимирівна

9.50 – 10.00 Підведення підсумків зустрічі 8 і підготовка до зустрічі 9 Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович
10.00 – 10.40 Зустріч 9 із працівниками структурних підрозділів ПДАА Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;

Відповідальний секретар приймальної комісії – Івасюк Іван Ярославович;

Відповідальна особа за підготовку та атестацію науково-педагогічних кадрів – Зінюк Лілія Анатоліївна;

Відповідальна особа щодо працевлаштування та обліку практиків, що задіяні в учбовий процес (начальник відділу кадрів) – Смішко Орест Володимирович;

Відповідальна особа з міжнародного співробітництва- Сигидин Мар’яна Михайлівна; Відповідальна особа за процес моніторингу якості освіти – Кузь Микола Васильович; Відповідальна особа з академічної мобільності – Сигидин Мар’яна Михайлівна.

10.50 – 12.20 Робота з документами Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович
12.20 – 12.30 Підведення підсумків зустрічі 9,

роботи з документацією та підготовка до відкритої зустрічі

Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович
12.30 – 13.10 Зустріч 10 Відкрита зустріч Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;

особи, які виявили бажання взяти участь у відкритій зустрічі (крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО)

13.10 – 13.50 Обідня перерва  
13.50 – 14.00 Зустріч експертної групи. Підготовка до огляду матеріально-технічної бази. Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович
14.00 – 15.00 Огляд матеріально- технічної бази, що

використовується під час реалізації ОП

Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;

гарант ОП: Гречаник Наталія Юріївна, к.е.н., доцент

супроводжуюча особа: к.е.н., доц. Шурпа Світлана Ярославівна, к.е.н., доц. Гнатюк Тарас Михайлович

15.10 – 15.20 Підведення результатів огляду матеріально-технічної бази та

підготовка до резервної зустрічі

Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович
15.20 – 16.00 Зустріч 11 Резервна зустріч Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;

особи, додатково запрошені експертною групою на резервну зустріч

16.10 – 17.00 Підведення підсумків резервної

зустрічі. Підготовка до фінальної зустрічі

Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович

 

17.00 – 17.40 Зустріч 12. Фінальна зустріч Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;

проректор з науково-педагогічної роботи: Михайлишин Галина Йосипівна, д.філос.н., професор;

проректор з науково-педагогічної роботи: Запухляк Руслан Ігорович, канд. фіз.-мат. наук, доцент;

проректор з наукової роботи: Якубів Валентина Михайлівна, д.е.н, професор; декан економічного факультету: Благун Іван Семенович, д.е.н., професор;

завідувач кафедрою менеджменту і маркетингу: Романюк Михайло Дмитрович, д.е.н., професор;

гарант ОП: Гречаник Наталія Юріївна, к.е.н., доцент

17.40 – 18.00 Підведення підсумків зустрічі 11, підсумків другого дня роботи.

Робота з документами.

Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович
День 3 – 3 березня 2020 р.
9.00–18.00 «День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи і робота з документами Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович