Розклад роботи експертної групи
Час | Зустріч або інші активності | Учасники |
День 1 – (15.03.2021) | ||
8:30–09:00 | Реєстрація експертів. Підготовча зустріч експертної групи. Організаційна зустріч із Гарантом ОП | Члени експертної групи;
гарант ОП. |
9:00–9:40 | Зустріч 1 із керівництвом ЗВО | Члени експертної групи;
Ректор – Цепенда Ігор Євгенович; Проректор з науково-педагогічної роботи Михайлишин Галина Йосипівна; Проректор з науково-педагогічної роботи Запухляк Руслан Ігорович; Проректор з науково-педагогічної роботи Шарин Сергій Володимирович; Декан факультету природничих наук Случик Віктор Миколайович Завідувач кафедри хімії – Миронюк Іван Федорович |
9:40–10:00 | Підведення підсумків зустрічі 1 | Члени експертної групи. |
10:00–10:40 | Зустріч 2 із гарантом ОП
|
Члени експертної групи;
гарант ОП – Миронюк Іван Федорович |
10:40–11:00 | Підведення підсумків зустрічі і підготовка до зустрічі 3 | Члени експертної групи. |
11:00–12:00 | Зустріч 3 з науково-педагогічними працівниками, які забезпечують навчальний процес на ОП | Члени експертної групи;
гарант ОП – Миронюк Іван Федорович група забезпечення ОП. |
12:00–12:30 | Підведення підсумків зустрічі 3 | Члени експертної групи. |
12:30–13:30 | Обідня перерва | |
13:30–14:00 | Підготовка до зустрічі 4 | Члени експертної групи |
14:00–14:40 | Зустріч 4 з органами студентського самоврядування | Члени експертної групи;
старости академічних груп, які навчаються на ОП; представники органів студентського самоврядування факультету і ЗВО (3-4 особи): сенатор факультету природничих наук – Петренко Тетяна профорг факультету природничих наук – Накладюк Петро голова студентського сенату університету – Вовк Вікторія заступник голови студентського профкому університету – Хом‘як Іван
Зустріч відбувається без гаранта ОП, без науково-педагогічних працівників та без представників адміністрації ЗВО |
14:40–15:00 | Підведення підсумків зустрічі 4 і підготовка до зустрічі 5 | Члени експертної групи. |
15:00–15:40 | Зустріч 5 зі здобувачами вищої освіти | Члени експертної групи;
здобувачі вищої освіти І–ІV курсу бакалаврату (2 студенти з кожного курсу), які навчаються на ОП; випускники бакалаврату, що продовжують навчання в магістратурі (до 3 студентів).
Зустріч відбувається без гаранта ОП, без науково-педагогічних працівників та без представників адміністрації ЗВО. |
15:40–16:00 | Підведення підсумків зустрічі 5 | Члени експертної групи |
16:00–16:30 | Відкрита зустріч | Члени експертної групи;
усі охочі учасники освітнього процесу: члени групи забезпечення ОП, викладачі ЗВО, студенти ЗВО, навчально-допоміжний персонал ЗВО.
Зустріч відбувається без гаранта ОП та без представників адміністрації ЗВО |
16:30–16:45 | Підведення підсумків відкритої зустрічі | Члени експертної групи. |
16:45–17:45 | Зустріч 6 із роботодавцями | Члени експертної групи;
роботодавці або представники роботодавців, що залучені до здійснення процедур внутрішнього забезпечення якості ОП; випускники ОП: Данилюк Назарій, Якуб’як Марія. |
17:45–18:15 | Підведення підсумків зустрічі 6 | Члени експертної групи. |
День 2 – (16.03.2021) | ||
08:30–09:00 | Реєстрація експертів. Підготовча зустріч експертної групи | Члени експертної групи. |
09:00–11:00 | Ознайомлення з матеріально-технічною базою, яка використовується під час реалізації ОП.
Відвідування on-line занять |
Члени експертної групи;
гарант ОП – Миронюк Іван Федорович директор наукової бібліотеки – Гаврилишин Петро Михайлович завідувач навчальними лабораторіями кафедри хімії – Солтис Любов Михайлівна директор навчально-наукового центру хімічного матеріалознавства і нанотехнологій – Татарчук Тетяна Романівна керівники об’єктів соціальної інфраструктури ЗВО: директор студмістечка – Лилик Михайло Йосипович керівник спортивних секцій – Файчак Роман Іванович. |
11:00–11:20 | Підведення підсумків огляду матеріально-технічної бази та підготовка до зустрічі 7 | Члени експертної групи |
11:20–12:00 | Зустріч 7: з допоміжним персоналом факультету, що забезпечує організацію освітнього процесу | Члени експертної групи;
представники деканату – заступники декана факультету природничих наук; уповноважені з якості вищої освіти факультету: член Ради з якості – Бєлова Наталія Володимирівна |
12:00–12:20 | Підведення підсумків зустрічі 7 | Члени експертної групи |
12:20–13:00 | Обідня перерва | |
13:00–14:00 | Зустріч 8 з адміністративно-управлінським персоналом університету, що забезпечує організацію освітнього процесу | Члени експертної групи;
начальник навчально-методичного відділу – Солонець Ірина Федорівна директор центру забезпечення якості – Кузь Микола Васильович завідувач відділу міжнародних зв’язків – Сигидин Мар’яна Михайлівна директор центру дистанційного навчання та моніторингу освітньої діяльності – Івасюк Іван Ярославович начальник відділу кадрів – Смішко Орест Володимирович начальник планово-фінансового відділу – Цебрук Марія Володимирівна інженер з техніки безпеки – Майстер Марія Дмитрівна |
14:00–14:20 | Підведення підсумків зустрічі 8, підготовка до зустрічі 9
|
Члени експертної групи |
14:20–15:00 | Зустріч 9 з викладачами, що забезпечують набуття соціальних навичок Soft Skills за цілями ОП | Члени експертної групи;
гарант ОП – Миронюк Іван Федорович; науково-педагогічні працівники, які забезпечують викладання відповідних дисциплін на ОП |
15:00–15:20 | Підведення підсумків зустрічі 9 | Члени експертної групи |
15:20–16:00 | Резервна зустріч | Члени експертної групи;
особи, додатково запрошені на резервну зустріч. |
16:00–16:30 | Підведення підсумків резервної зустрічі та підготовка до фінальної зустрічі | Члени експертної групи |
16:30–17:00 | Фінальна зустріч | Члени експертної групи;
Проректор з науково-педагогічної роботи Михайлишин Галина Йосипівна; Проректор з науково-педагогічної роботи Запухляк Руслан Ігорович; Проректор з науково-педагогічної роботи Шарин Сергій Володимирович; гарант ОП, завідувач кафедри хімії – Миронюк Іван Федорович |
17:00–18:00 | Підведення підсумків зустрічей дня | Члени експертної групи |
День 3 – (17.03.2021) | ||
09:00–09:30 | Реєстрація експертів | Члени експертної групи |
09:30–17:00 | «День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи | Члени експертної групи |