План дистанційної роботи експертної групи з акредитації спеціальності “Хімія” у Прикарпатському національному університету імені В. Стефаника з 15 по 17 березня 2021 р.

Розклад роботи експертної групи

Час Зустріч або інші активності Учасники
День 1 – (15.03.2021)
8:30–09:00 Реєстрація експертів. Підготовча зустріч експертної групи. Організаційна зустріч із Гарантом ОП Члени експертної групи;

гарант ОП.

9:00–9:40 Зустріч 1 із керівництвом ЗВО Члени експертної групи;

Ректор – Цепенда Ігор Євгенович;

Проректор з науково-педагогічної роботи Михайлишин Галина Йосипівна;

Проректор з науково-педагогічної роботи Запухляк Руслан Ігорович;

Проректор з науково-педагогічної роботи Шарин Сергій Володимирович;

Декан факультету природничих наук

Случик Віктор Миколайович

Завідувач кафедри хімії – Миронюк Іван Федорович

9:40–10:00 Підведення підсумків зустрічі 1 Члени експертної групи.
10:00–10:40 Зустріч 2 із гарантом ОП

 

Члени експертної групи;

гарант ОП – Миронюк Іван Федорович

10:40–11:00 Підведення підсумків зустрічі і підготовка до зустрічі 3 Члени експертної групи.
11:00–12:00 Зустріч 3 з науково-педагогічними працівниками, які забезпечують навчальний процес на ОП Члени експертної групи;

гарант ОП – Миронюк Іван Федорович

група забезпечення ОП.

12:00–12:30 Підведення підсумків зустрічі 3 Члени експертної групи.
12:30–13:30 Обідня перерва
13:30–14:00 Підготовка до зустрічі 4 Члени експертної групи
14:00–14:40 Зустріч 4 з органами студентського самоврядування Члени експертної групи;

старости академічних груп, які навчаються на ОП;

представники органів студентського самоврядування факультету і ЗВО (3-4 особи):

сенатор факультету природничих наук – Петренко Тетяна

профорг факультету природничих наук – Накладюк Петро

голова студентського сенату університету – Вовк Вікторія

заступник голови студентського профкому університету – Хом‘як Іван

 

Зустріч відбувається без гаранта ОП, без науково-педагогічних працівників та без представників адміністрації ЗВО

14:40–15:00 Підведення підсумків зустрічі 4 і підготовка до зустрічі 5 Члени експертної групи.
15:00–15:40 Зустріч 5 зі здобувачами вищої освіти Члени експертної групи;

здобувачі вищої освіти І–ІV курсу бакалаврату (2 студенти з кожного курсу), які навчаються на ОП;

випускники бакалаврату, що продовжують навчання в магістратурі (до 3 студентів).

 

Зустріч відбувається без гаранта ОП, без науково-педагогічних працівників та без представників адміністрації ЗВО.

15:40–16:00 Підведення підсумків зустрічі 5 Члени експертної групи
16:00–16:30 Відкрита зустріч Члени експертної групи;

усі охочі учасники освітнього процесу: члени групи забезпечення ОП, викладачі ЗВО, студенти ЗВО, навчально-допоміжний персонал ЗВО.

 

Зустріч відбувається без гаранта ОП та без представників адміністрації ЗВО

16:30–16:45 Підведення підсумків відкритої зустрічі Члени експертної групи.
16:45–17:45 Зустріч 6 із роботодавцями Члени експертної групи;

роботодавці або представники роботодавців, що залучені до здійснення процедур внутрішнього забезпечення якості ОП;

випускники ОП: Данилюк Назарій, Якуб’як Марія.

17:45–18:15 Підведення підсумків зустрічі 6 Члени експертної групи.
День 2(16.03.2021)
08:30–09:00 Реєстрація експертів. Підготовча зустріч експертної групи Члени експертної групи.
09:00–11:00 Ознайомлення з матеріально-технічною базою, яка використовується під час реалізації ОП.

Відвідування on-line занять

Члени експертної групи;

гарант ОП – Миронюк Іван Федорович

директор наукової бібліотеки – Гаврилишин Петро Михайлович

завідувач навчальними лабораторіями кафедри хімії – Солтис Любов Михайлівна

директор навчально-наукового центру хімічного матеріалознавства і нанотехнологій – Татарчук Тетяна Романівна

керівники об’єктів соціальної інфраструктури ЗВО:

директор студмістечка – Лилик Михайло Йосипович

керівник спортивних секцій – Файчак Роман Іванович.

11:00–11:20 Підведення підсумків огляду матеріально-технічної бази та підготовка до зустрічі 7 Члени експертної групи
11:20–12:00 Зустріч 7: з допоміжним персоналом факультету, що забезпечує організацію освітнього процесу Члени експертної групи;

представники деканату – заступники декана факультету природничих наук;

уповноважені з якості вищої освіти факультету: член Ради з якості – Бєлова Наталія Володимирівна

12:00–12:20 Підведення підсумків зустрічі 7 Члени експертної групи
12:20–13:00 Обідня перерва
13:00–14:00 Зустріч 8 з адміністративно-управлінським персоналом університету, що забезпечує організацію освітнього процесу Члени експертної групи;

начальник навчально-методичного відділу – Солонець Ірина Федорівна

директор центру забезпечення якості  – Кузь Микола Васильович

завідувач відділу міжнародних зв’язків – Сигидин Мар’яна Михайлівна

директор центру дистанційного навчання та моніторингу освітньої діяльності  – Івасюк Іван Ярославович

начальник відділу кадрів – Смішко Орест Володимирович

начальник планово-фінансового відділу – Цебрук Марія Володимирівна

інженер з техніки безпеки – Майстер Марія Дмитрівна

14:00–14:20 Підведення підсумків зустрічі 8, підготовка до зустрічі 9

 

Члени експертної групи
14:20–15:00 Зустріч 9 з викладачами, що забезпечують набуття соціальних навичок Soft Skills за цілями ОП Члени експертної групи;

гарант ОП – Миронюк Іван Федорович;

науково-педагогічні працівники, які забезпечують викладання відповідних дисциплін на ОП

15:00–15:20 Підведення підсумків зустрічі 9 Члени експертної групи
15:20–16:00 Резервна зустріч Члени експертної групи;

особи, додатково запрошені на резервну зустріч.

16:00–16:30 Підведення підсумків резервної зустрічі та підготовка до фінальної зустрічі Члени експертної групи
16:30–17:00 Фінальна зустріч Члени експертної групи;

Проректор з науково-педагогічної роботи Михайлишин Галина Йосипівна;

Проректор з науково-педагогічної роботи Запухляк Руслан Ігорович;

Проректор з науково-педагогічної роботи Шарин Сергій Володимирович;

гарант ОП, завідувач кафедри хімії – Миронюк Іван Федорович

17:00–18:00 Підведення підсумків зустрічей дня Члени експертної групи
День 3 – (17.03.2021)
09:00–09:30 Реєстрація експертів Члени експертної групи
09:30–17:00 «День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи Члени експертної групи