Розклад роботи експертної групи
Час | Тривалість | Відеоконференції або інші активності | Учасники |
День 1 –22 жовтня 2020 р. | |||
09.00–
09.10 |
10 хв. | Організаційно-дорадчі комунікації експертної групи.
Підготовка до відеоконференції 1 |
Члени експертної групи |
09.10-
09.40 |
30 хв. | Відеоконференція 1.
Зустріч з адміністрацією ЗВО |
Члени експертної групи;
– гарант ОП – Таран Ірина Михайлівна; – т.в.о. ректора, проректор з науково- педагогічної роботи – Михайлишин Галина Йосипівна; – проректор з наукової роботи – Якубів Валентина Михайлівна; – проректор з науково-педагогічної роботи – Запухляк Руслан Ігорович; – проректор з науково-педагогічної роботи – Шарин Сергій Володимирович; – директор Інституту – Грицан Анатолій Васильович; – завідувач кафедри методики музичного виховання та диригування – Серганюк Любов Іванівна. |
09.40-
10.00 |
20 хв. | Підведення підсумків зустрічі 1.
Підготовка до ознайомлення з матеріальною базою |
Члени експертної групи |
10.00-
10.40 |
40 хв. | Ознайомлення з матеріальною базою Відеоконференція 2.
Комбінований звіт про освітній процес на ОП (3D-екскурс, пряма трансляція відео-звіту, фотозвіт, відеозвіт, документальний звіт). |
Члени експертної групи;
-гарант ОП – Таран Ірина Михайлівна |
10.40-
11.00 |
20 хв. | Підведення підсумків після ознайомлення з
матеріальною базою та підготовка до зустрічі 3 |
Члени експертної групи |
11.00-
11.40 |
40 хв. | Відеоконференція 3.
Зустріч з викладацьким складом |
Члени експертної групи;
науково-педагогічні працівники, що безпосередньо відповідають за зміст освітньої програми, а також викладають на цій програмі (6-10 осіб): – Серганюк Любов Іванівна – кандидат мистецтвознавства, професор; – Карась Ганна Василівна – доктор мистецтвознавства, професор; – Дутчак Віолетта Григорівна – доктор мистецтвознавства, професор; – Черепанин Мирон Васильович – кандидат педагогічних наук, доктор мистецтвознавства, професор; – Маскович Тетяна Миколаївна – кандидат мистецтвознавства, доцент; – Бардашевська Ярослава Миколаївна – кандидат мистецтвознавства, доцент; – Казимирів Христина Тарасівна – кандидат мистецтвознавства, доцент; – Зваричук Жанна Йосипівна – кандидат мистецтвознавства, доцент; – Колубаєв Олег Леонідович – кандидат мистецтвознавства, доцент; – Волощук Юрій Іванович – кандидат мистецтвознавства, доцент. |
11.40-
12.00 |
20 хв. | Підведення підсумків зустрічі 3.
Підготовка до відеоконференції 4. |
Члени експертної групи |
12.00-
13.00 |
60 хв. | Обідня перерва | Члени експертної групи |
13.00-
13.40 |
40хв. | Відеоконференція 4.
Зустріч зі здобувачами вищої освіти |
Члени експертної групи.
Здобувачі вищої освіти (по 2-3 особи) з 1 і 2 курсів денної і заочної форми навчання: – Бурлаченко Богдан – студент 1 курсу денної |
форми;
– Костей Юлія – студентка 1 курсу денної форми; – Петруняк Марія – студентка 1 курсу заочної форми; – Шарабуряк Тетяна – студент 1 курсу заочної форми; – Кушнір Ганна – студентка 2 курсу денної форми; – Лецин Оксана – студентка 2 курсу денної форми; – Тимків Христина – студентка 2 курсу заочної форми; – Шатрова Юлія – студентка 2 курсу заочної форми; |
|||
13.40-
14.00 |
20 хв. | Підведення підсумків зустрічі 4.
Підготовка до відеоконференції 5. |
Члени експертної групи |
1400–
14.40 |
40 хв. | Відеоконференція 5.
Зустріч з представниками органів студентського самоврядування. |
Члени експертної групи;
представники студентського самоврядування і університету, і навчально-наукового Інституту мистецтв, де здійснюється підготовка здобувачів ОП (6-10 осіб): – Голова студентського Сенату університету – Вікторія Вовк; – сенатор навчально-наукового Інституту мистецтв – Надія Мартинів – студентка ІV курсу спеціальності 025 Музичне мистецтво; – заступник сенатора – Гайдук Андріана – студентка IІІ курсу спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво); – заступник сенатора – Городінке Станіслав, студентка ІV курсу спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво); |
– голова профспілкового бюро Навчально- наукового Інституту мистецтв Надія Карабецька;
– заступник голови студентського профбюро інституту- Артур Хащук – студент IІ курсу спеціальності 026 Сценічне мистецтво; – заступник голови студентського профбюро інституту- Василь Рогів – студент IІ курсу спеціальності 026 Сценічне мистецтво; – член профспілкового бюро, інкубатор профкому університету Олеся Жмудик. |
|||
14.40-
15.00 |
20 хв. | Підведення підсумків зустрічі 5.
Підготовка до відеоконференції 6. |
Члени експертної групи |
1500–
15.40 |
40 хв. | Відеоконференція 6. Зустріч із стейкхолдерами | Члени експертної групи;
представники роботодавців ЗЗСО, що залучені до здійснення процедур внутрішнього забезпечення якості ОП (5-10 осіб): – Никорак Любомир Ярославович – заступник директора Департаменту культури Івано- Франківської міської ради; – Смаль Мар’яна Василівна – заступник директора Департаменту освіти та науки Івано- Франківської міської ради; – Колубаєва Галина Іванівна – заступник директора Ліцею№5 Івано-Франківської міської ради; – Дебрівська Альміра Романівна – заступник директора Ліцею імені Романа Шухевича Івано- Франківської міської ради; – Косован Наталія Романівна – голова методологічного об’єднання циклу художньо- естетичних дисциплін Ліцею №4 Івано- |
Франківської міської ради;
– Інкін Ернест Анатолійович – заступник диретора Української гімназії №1; – Жибак Іванна Іванівна – заступник директора ДМШ №3; Професори Люблінського Католицького університету Іоана Павла ІІ: – доктор Анджей Гладиш – доктор Томаш Рокош – доктор Агнєшка Шульц-Бжиська – доктор Івона Савульська |
|||
15.40–
16.00 |
20хв. | Підведення підсумків зустрічі 6. Організаційно-дорадчі комунікації | Члени експертної групи, за потребою гарант ОП |
16.00–
18.00 |
2 год. | Робота з документами | Члени експертної групи |
День 2 – 23 жовтня 2020 р. | |||
09.00-
09.10 |
10 хв. | Організаційно-дорадчі комунікації експертної
групи |
Члени експертної групи |
09.10–
09.50 |
40 хв. | Відеоконференція 7.
Зустріч із керівниками структурних підрозділів, допоміжних (сервісних) підрозділів |
Члени експертної групи;
керівники або представники структурних підрозділів: – Керівник центру забезпечення якості– Кузь Микола Васильович; – Відділ міжнародних зв`язків Середин Мар`яна Михайлівна; – Відділ виробничої (навчальної) практики Василишин Ярослава Іванівна; – Навчально-виробнича лабораторія виховної та психолого-педагогічної роботи Романкова Лілія Миколаївна; – Навчально-методичний відділ Солонець Ірина Федорівна; |
моніторингу освітньої діяльності Івасюк Іван Ярославович;
– Науково-дослідна частина Галущак Ірина Євгенівна; – Наукова бібліотека Гаврилин Петро Михайлович. |
|||
09.50–
10.00 |
10 хв. | Підведення підсумків зустрічі із керівниками структурних підрозділів, допоміжних (сервісних) підрозділів
Підготовка до відеоконференції 8. |
Члени експертної групи |
10.00–
10.40 |
40 хв. | Відеоконференція 8.
Резервна зустріч |
Члени експертної групи; запрошені на зустріч. |
10.40–
11.00 |
20 хв. | Підведення підсумків зустрічі 8.
Підготовка до відеоконференції 9. |
Члени експертної групи |
11.00–
11.40 |
40 хв. | Відеоконференція 9. Зустріч з випускниками ОП | Члени експертної групи;
випускники ОП останніх 5 років (5-10 осіб): – Терешкун Ольга – Яців Ірина – Семанишин Марія – Мілевська Уляна – Боднар Ірина – Білоус Тетяна – Ткачук Ярослав – Процик Уляна – Михайлюк Андрій |
11.40–
12.00 |
20 хв. | Підведення підсумків зустрічі 9.
Підготовка до відеоконференції 10. |
Члени експертної групи |
12.00-
13.00 |
60 хв. | Обід | Члени експертної групи |
13.00–
13.40 |
40 хв. | Відеоконференція 10. Відкрита зустріч | Члени експертної групи;
усі охочі учасники освітнього процесу (крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО) |
13.40–
14.00 |
20 хв. | Підведення підсумків відкритої зустрічі,
Підготовка до фінального брифінгу |
Члени експертної групи |
14.00–
14.30 |
30 хв. | Відеоконференція 11. Фінальний брифінг | Члени експертної групи;
– гарант ОП – Таран Ірина Михайлівна; – т.в.о. ректора, проректор з науково- педагогічної роботи – Михайлишин Галина Йосипівна; – проректор з науково-педагогічної роботи – Запухляк Руслан Ігорович; – директор Інституту – Грицан Анатолій Васильович; – завідувач кафедри методики музичного виховання та диригування – Серганюк Любов Іванівна. |
14.30–
15.00 |
30 хв. | Організаційно-дорадчі комунікації | Члени експертної групи,
за потребою гарант ОП. |
15.00-
18.00 |
3 год. | Робота з документами | Члени експертної групи |
День 3 – 24 жовтня 2020 р. | |||
09.00–
18.00 |
8 год. | «День суджень» – комунікації експертної групи.
Робота над звітом. |
Члени експертної групи |