Розклад роботи експертної групи
Час | Назва заходу | Учасники |
День 1 – 1 березня 2021 р. | ||
9.00 – 9.30 | Підготовка до зустрічей, день 1 | Члени експертної групи |
9.30 – 10.10 | Організаційна зустріч із гарантом ОП | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;
гарант ОП: Гречаник Наталія Юріївна, к.е.н., доцент |
10.20 – 10.30 | Підведення підсумків зустрічі та підготовка до зустрічі 2 | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович |
10.30 – 11.10 | Зустріч 2 з керівництвом ЗВО та адміністрацією підрозділу, в якому реалізуються ОП | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;
Ректор: Цепенда Ігор Євгенович, д.політ.н., професор; проректор з науково-педагогічної роботи: Михайлишин Галина Йосипівна, д.філос.н., професор; проректор з науково-педагогічної роботи: Запухляк Руслан Ігорович, канд. фіз.-мат. наук, доцент; проректор з наукової роботи: Якубів Валентина Михайлівна, д.е.н, професор; декан економічного факультету: Благун Іван Семенович, д.е.н., професор; завідувач кафедрою менеджменту і маркетингу: Романюк Михайло Дмитрович, д.е.н., професор; гарант ОП: Гречаник Наталія Юріївна, к.е.н., доцент. |
11.20 – 11.40 | Підведення підсумків зустрічі 2 та підготовка до зустрічі 3 | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович |
11.40 – 12.20 | Зустріч 3 з науково- педагогічним персоналом | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;
гарант ОП: Гречаник Наталія Юріївна, к.е.н., доцент НПП кафедри, які безпосередньо відповідають за зміст ОП, а також викладають на цій освітній програмі: Романюк Михайло Дмитрович – д.е.н., професор; Ткач Олег Володимирович – д.е.н., професор; Копчак Юрій Степанович – к.е.н., доцент; Благун Іван Іванович – к.е.н., доцент; Шурпа Світлана Ярославівна – к.е.н., доцент; Михайлів Галина Василівна – к.е.н., доцент; Мацола Соломія Миколаївна – к.е.н., доцент; Гринів Любов Володимирівна – к.е.н., доцент; Щур Роман Іванович – д.е.н., професор; Плець Іван Іванович – к.е.н., доцент. |
12.30 – 12.40 | Підведення підсумків зустрічі 3 | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович |
12.40 – 13.30 | Обідня перерва |
13.30 – 13.45 | Підготовка до зустрічі 4 | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович |
13.45 – 14.25 | Зустріч 4 зі здобувачами вищої освіти | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;
здобувачі ВО різних років і форм навчання: 1 курс: Вороновська Аніта, Хоптій Мар’яна, Чумак Євгенія; 2 курс: Ленард Володимир, Джигринюк Мар’яна, Гук Лідія; 3 курс: Погляд Марія, Нехай Максим, Головецька Оксана; 4 курс: Легка Юлія, Ціцюра Олег, Мосур Роксолана. |
14.35 – 14.50 | Підведення підсумків зустрічі 4
та підготовка до зустрічі 5 |
Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв
Дмитро Петрович; |
14.50 – 15.30 | Зустріч 5 із представниками органів студентського (громадського) самоврядування | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;
Голова профспілки студентів університету: Дюк Назар; Голова профспілки економічного факультету: Рачинський Андрій; Голова студентського сенату університету: Вовк Вікторія; Голова студентського сенату економічного факультету: Леськів Вікторія; Староста групи 1 та 2 курсу за денною формою навчання: Хоптій Мар’яна (1 курс), Джигринюк Мар’яна ( 2 курс); Староста групи 3 та 4 курсу за заочною формою навчання: Головецька Оксана (3 курс), Мосур Роксолана (4 курс). |
15.40 – 16.00 | Підведення підсумків зустрічі 5 і
підготовка до зустрічі 6 |
Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв
Дмитро Петрович |
16.00 – 16.40 | Зустріч 6 Зустріч з роботодавцями | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;
Роботодавці: (3 представника, що брали участь в обговоренні ОП, 3 представника, що були керівниками виробничої практики від підприємства, 3 представника, що були задіяні в освітньому процесі) вказати прізвище та повну назву підприємства Король Роман Олегович – директор з маркетингу ТОВ «Надія»; Кубарич Тарас Володимирович –підприємець, директор Кав’ярня-крамниця «ЦАР- Хліб» (Товариство з додатковою відповідальністю «Івано-Франківський хлібокомбінат»); Харук Роман Романович – підприємець, депутат міської ради, Радник міського голови, Голова громадської організації «Науково–аналітичний центр Івано- Франківської ОТГ»; Смушак Михайло Володимирович – к.е.н., доц., заступник міського голови м.Івано- Франківськ, директор департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради; Гільтайчук Наталія Михайлівна – начальник відділу персоналу ТОВ «Надія»; Зварич Ігор Теодорович – к.е.н., д.політ.наук, проф., почесний президент Івано- Франківської регіональної спілки промисловців і підприємців; член президії Івано- |
Франківської торгово-промислово палати; голова “Української асоціації хутровиків”; Земляков Ігор Семенович – к.е.н., заступник директора з маркетингу БК «Ярковиця», голова ЕК. | ||
Підведення підсумків зустрічі 6 та результатів зустрічей першого
дня роботи |
Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович | |
17.00 – 17.40 | Зустріч 7 Зустріч з випускниками | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович
Випускники: вказати прізвище та рік навчання: Гулей Мар’яна Василівна – 2020 рік випуску; Давосир Світлана Іванівна – 2020 рік випуску; Ільчук Христина – 2019 рік випуску; Годованець Вікторія Ігорівна – 2019 року випуску; Андріїшин Уляна – 2018 рік випуску; Рожнів Олег Ярославович – 2018 рік випуску; Бровчук (Сарабин) Тетяна Михайлівна – 2017 рік випуску; Кицька Оксана Ярославівна – 2017 рік випуску; Микитин Іван Ігорович– 2016 рік випуску; Кубарич Тарас Володимирович – 2012 рік випуску; Бринзей Богдан Сергійович – 2012 рік випуску; Микитюк Назар Михайлович – 2011 рік випуску; Медведик Анна Володимирівна – 2010 рік випуску; Боєчко Богдан В’ячеславович – 2008 року випуску; Бородуліна (Федишин) Жанна Ігорівна – 2007 рік випуску; Плошай Іван Тадейович – 2007 року випуску; Дронь (Тригуб) Ольга Михайлівна – 2003 рік випуску. |
17.40 – 18.00 | Підведення підсумків зустрічі 7
та результатів зустрічей першого дня роботи |
Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович |
День 2 – 2 березня 2020 р. | ||
8.30 – 9.00 | Зустріч експертної групи. Підготовка до зустрічі 8 | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович |
9.00 – 9.40 | Зустріч 8 Зустріч із працівниками структурних підрозділів, відповідальних за матеріально-технічне забезпечення (робота яких пов’язана із використанням конкретного матеріально- технічного забезпечення) | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;
завідувач бібліотеки – Гаврилишин Петро Михайлович; начальник гуртожитку – Лилик Михайло Йосипович; Відповідальна особа за наукову роботу студентів ЗВО – Галущак Ірина Євгенівна; Відповідальна особа за інформаційно-технічне забезпечення – Аннич Андрій Богданович; Відповідальна особа щодо організації навчального процесу (розклад занять, організація процесу вибору дисциплін) – Солонець Ірина Федорівна; Відповідальна особа за організацію дистанційного навчання – Івасюк Іван |
Ярославович;
Відповідальна особа за організацію наукових гуртків на кафедрі: Гринів Любов Володимирівна |
||
9.50 – 10.00 | Підведення підсумків зустрічі 8 і підготовка до зустрічі 9 | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович |
10.00 – 10.40 | Зустріч 9 із працівниками структурних підрозділів ПДАА | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;
Відповідальний секретар приймальної комісії – Івасюк Іван Ярославович; Відповідальна особа за підготовку та атестацію науково-педагогічних кадрів – Зінюк Лілія Анатоліївна; Відповідальна особа щодо працевлаштування та обліку практиків, що задіяні в учбовий процес (начальник відділу кадрів) – Смішко Орест Володимирович; Відповідальна особа з міжнародного співробітництва- Сигидин Мар’яна Михайлівна; Відповідальна особа за процес моніторингу якості освіти – Кузь Микола Васильович; Відповідальна особа з академічної мобільності – Сигидин Мар’яна Михайлівна. |
10.50 – 12.20 | Робота з документами | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович |
12.20 – 12.30 | Підведення підсумків зустрічі 9,
роботи з документацією та підготовка до відкритої зустрічі |
Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович |
12.30 – 13.10 | Зустріч 10 Відкрита зустріч | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;
особи, які виявили бажання взяти участь у відкритій зустрічі (крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО) |
13.10 – 13.50 | Обідня перерва | |
13.50 – 14.00 | Зустріч експертної групи. Підготовка до огляду матеріально-технічної бази. | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович |
14.00 – 15.00 | Огляд матеріально- технічної бази, що
використовується під час реалізації ОП |
Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;
гарант ОП: Гречаник Наталія Юріївна, к.е.н., доцент супроводжуюча особа: к.е.н., доц. Шурпа Світлана Ярославівна, к.е.н., доц. Гнатюк Тарас Михайлович |
15.10 – 15.20 | Підведення результатів огляду матеріально-технічної бази та
підготовка до резервної зустрічі |
Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович |
15.20 – 16.00 | Зустріч 11 Резервна зустріч | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;
особи, додатково запрошені експертною групою на резервну зустріч |
16.10 – 17.00 | Підведення підсумків резервної
зустрічі. Підготовка до фінальної зустрічі |
Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович |
17.00 – 17.40 | Зустріч 12. Фінальна зустріч | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович;
проректор з науково-педагогічної роботи: Михайлишин Галина Йосипівна, д.філос.н., професор; проректор з науково-педагогічної роботи: Запухляк Руслан Ігорович, канд. фіз.-мат. наук, доцент; проректор з наукової роботи: Якубів Валентина Михайлівна, д.е.н, професор; декан економічного факультету: Благун Іван Семенович, д.е.н., професор; завідувач кафедрою менеджменту і маркетингу: Романюк Михайло Дмитрович, д.е.н., професор; гарант ОП: Гречаник Наталія Юріївна, к.е.н., доцент |
17.40 – 18.00 | Підведення підсумків зустрічі 11, підсумків другого дня роботи.
Робота з документами. |
Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович |
День 3 – 3 березня 2020 р. | ||
9.00–18.00 | «День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи і робота з документами | Члени експертної групи: Легеза Дарья Георгіївна, Ковшова Ірина Олегівна, Ніколаєв Дмитро Петрович |